några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
jag tänkte att tatueringen skulle vara nåt jag gör när jag kommer hem så han får det när vi varit gifta i en månad eller ett halvår....
bra emmelie
ge honom tatueringen som födelsedagspresent melis....
Haha tror jag med. Klart man kan resa nånstans. Beror lite på vart och när man hade tänkt åka på bröllopsresa.
både lite skraj och sen vet inte riktigt vad jag ska tatuera...om du vill så gör vi det tillsammans...hiihihihi när vi varit gifta i ett halvår så kanske ni ska gifta er så....
Emmelie vad kostade det att göra och gjorde det ont??
Jag har en tatuering och det gjorde inte speciellt ont, stack till litegrann bara. Nu har jag den på skulderbladet, det kanske känns lite mer på litr intimare områden. Baken kanske kan vara något.....
Smart Melis. Eller så komemr jag bara skjuta upp det hahahaha.
Vad säger ni om Secret box? Skulle ni vågat?
han fyller år typ nån vecka innan bröllopet och jag vill helst inte göra det på sommaren då det är varm och så....
Man kan definitivt ge vadförnått som helst i morgongåva tycker jag iallafall
Hahahahha Melis. Nee då blir det när ni är gifta 1 år och vi gifter oss. Tänk så tatuerar dom in fel namn på fel person hahahahahahaha.