några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
vi funderade ett tag på att gifta oss på visingsö...där finns det en superfin lokal + en massa små stugor som gästerna kan sova över i. problemet är bara att ingen kan ju ta sig hem eftersom båtarna inte går på natten...surt det hade nog varit väldigt fint annars
Hahaha..... Han jobbar på Marina Plaza.
Vi tänkte börja redan på fr mn med att transportera bord, stolar och porslin för att sedan duka och fixa framåt em och kvällen. Vi tänkte ha en liten förfest där oxså för våra närmaste vänner på kvällen
när ska du gifta dig dankar???
Tror jag med. Synd att det inte finns någon stor fin lokal vid vättern.
Jooooooooo misslovely, den ser ritig ut fast ändå inte hihihi
14/6-08
Fy vad dyrt det låter med den lokalen Emmelie
visste att jag hade sett honom nånstans...min kompis jobbade på Marina tills nyligen som receptionist, hon fick jobb på Hilton i Sthlm, desstutom finns de en annan kille som går min utbildning som jobbar i restaurangen. Nice! Jag läser Service Management med hotell och restauranginriktning så man känner många i den branschen...kul
Ja han har jobbat många år inom restaurangbranschen, ett tag var han inne på att öppna eget, men har nyligen blivit kökschef eller köksmästare heter det med ett finare ord tror jag.
När blir du färdig med utbildningen?
Jag tog min kandidatexamen i service management nu i somras, men nu till sommaren tar jag magisterexamen och så får jag kandidatexamen i ekonomi så jag blir civilekonom också.... ska han öppna eget så är Två bröder till salu...hehehh
Dankar: Vad kul med förfest. Men kommer inte ni va trötta?
Vad kan man mer göra dagen innan?
Emmelie, vart har du tänkt fixa hår och smink?
Melis: Men dom dukar o så åt er väl?