några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Jo jag ska ge nått, men vet verkligen inte vad. Han har fått alla smycken + klocka från mig redan. Har ni nått förslag?
jag har skriv hans namn i ett hjärta!!!! den sitter typ vid troskanten åt höger...jättefint!!!!
Menad inget illa Emmelie, men jag har erfarenheten. Du skall inte ha panik över klänningen det löser sig du har tid..
min pojkvän fick en fin klocka av mig förra året men denna klocka hade jag tänkt lägga lite mer pengar på...men jag kanske ångrar mig...funderar på tatuering men vet ej än...
Vad snyggt det låter. Önskar att jag med vågade göra nått sånt
morgongåva är supersvårt att komma på....kan man inte ge en resa eller nåt???
ja nåt sånt tänkte jag med...men men får se sen...
misslovely, den tatuering som Emmelie har gjort kan ju vara en del i morgongåva, tror säkert att det skulle uppskattas
nej nej dankar jag tog inte illa upp....blir så fel ibland när man skriver...man vet ju inte hur den andra menar att uttrycka sig...men jag tog verkligen inte illa upp...
Melis vad är det som stoppar dej emd tatueringen. Är lite nyfiken, för jag tvekar med lite. Är nog lite feg att det gör ont.