• Melis

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....

• Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • dankar

Ja misslovely, den är bra sonen har en sådan

• MissLovely

Jag har med gjort en sån i kroatien en gång. Kanske man borde göra. Får hitta på ett sätt bara så att han inte vet det när vi är där. Hehe. Men vad jag minns så kunde man inte komma med egna tatueringar eller?

• Emmilie

vi har inte bokat någon lokal än men vi funderar på kulturhuset...det är gräsligt va dyrt det är med lokaler...

• Emmilie

vi har inte bokat någon lokal än men vi funderar på kulturhuset...det är gräsligt va dyrt det är med lokaler...

• Melis

du kan ni tro att Dankar jar en ny tatuering för varje "tillfälle" heheh...skojar lite på din bekostnad, hoppas det e okej...

• MissLovely
    Emmilie skrev 2007-10-29 23:59:40 följande:
    misslovely du får köpa en sån tatueringsmaskin för barn som finns på br leksaker...bara att tvätta av färgen med tvål...
    Hur fungerar den då? Hahahaha crazy jag är.
  • MissLovely
    Melis skrev 2007-10-30 00:01:32 följande:
    du kan ni tro att Dankar jar en ny tatuering för varje "tillfälle" heheh...skojar lite på din bekostnad, hoppas det e okej...
    Hahahahahahahahahahaha!!
  • Melis

jo, hittar man någon som är duktig så kan de göra vad som, de flesta kalkerar bara....

• dankar

Ja det är dyrt,vår kostar 9000 kr, då ingår inga bord, eller porslin.Visserligen får vi ha den fre-sön och de städar

• Emmilie

det är typ som en vanlig tuschpenna tror jag...man får med lite olika färger och möster...hahahaha

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??