några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Ja misslovely, den är bra sonen har en sådan
Jag har med gjort en sån i kroatien en gång. Kanske man borde göra. Får hitta på ett sätt bara så att han inte vet det när vi är där. Hehe. Men vad jag minns så kunde man inte komma med egna tatueringar eller?
vi har inte bokat någon lokal än men vi funderar på kulturhuset...det är gräsligt va dyrt det är med lokaler...
vi har inte bokat någon lokal än men vi funderar på kulturhuset...det är gräsligt va dyrt det är med lokaler...
du kan ni tro att Dankar jar en ny tatuering för varje "tillfälle" heheh...skojar lite på din bekostnad, hoppas det e okej...
jo, hittar man någon som är duktig så kan de göra vad som, de flesta kalkerar bara....
Ja det är dyrt,vår kostar 9000 kr, då ingår inga bord, eller porslin.Visserligen får vi ha den fre-sön och de städar
det är typ som en vanlig tuschpenna tror jag...man får med lite olika färger och möster...hahahaha