några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Helt okej Melis, det får jag ta. Du det var ingen dålig ide faktiskt, har aldrig tänkt på hahahahaha
Får bli en sån leksak till mej då.
Vad skönt att ni får ha lokalen så länge.
Ska ni duka kvällen innan, eller hur gör ni?
vi har kollat på en lokal som ligger utanför stan den kostar 25000 då ingår porslin och de städar tror att de va från fre-lör...lite väl mycket faktiskt
jag vill ju inte direkt ha min fest i en skolmatsal heller...
hehhe.....då vet vi vad du gör imorgon om du inte kommer online...hiihihi...
Dankar, var jobbar din man som kock? Ser bekant ut...
Den fungerar så att man lägger i en vanlig tuschpenna som finns med i paketet i tataueringspenna sedan är det bara att välja ut någon schablon som man lägger på huden.
Ooooj 25 000? Vad dyrt det är. Det är sant, vill verkligen inte nån matsal. Men vi inte vara förlångt från stan heller på grund av gästerna. Funderar annars på att ha festen nånstans nära några stugor vart gästerna kan sova.
jag önskar att jag var klar med allt...all planering å så och att jag skulle gifta mig på lördag!!! önska går ju
Hahaha. Ska nog köpa leksaken o testa. Men det ser väl inte ut som en riktig?
heheh...det tror jag inte...