• Melis

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....

• Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • MissLovely

VAd snygga tajci. Vad kostade dom?

• Melis

japp...jag räknar att jag får betala mellan 1500 och 1600 för ALLT, dvs 180 inbjudningar! Ska hämta det transparenta pappret och sidenbandet under veckan...tryckeriet ska jag besöka nästa vecka för att kontrollera att det är som jag vill så att de kan skriva ut provexemplar.

• Tajci78

runt 10kr styck :) de var verkligen snygga så kunde man skriva namnen på rullen

• Melis

min nästkusin hade exakt likadana, de kostar typ 1,5 km (alltså när man räknar i bosniska pengar) Det är typ 6.50 -7 kr

• Melis

miss lovely säg vem som är mördaren i Våra bästa år...snälla...hihi

• MissLovely

Hahahaha är du säker att du vill veta?? Då får dom andra hålla för öronen...

• MissLovely

Oooj sååå billigt.

Då kanske det är bäst att köpa där nere. MEn tror ni att man kan köpa dom där nere o trycka här. Eller vilket är bäst??

• Melis

Det bästa är om du köper där nere och trycker direkt det tar cirka en vecka...mina föräldrar ville inte göra det då jag själv vill välja dem...anledningen till att jag funderade på att köpa dem där och trycka här var för att jag inte visste tider och så..bäst är att köpa där nere....

• Tajci78

JAg vill också veta jag tror det är Doc Marlena ;)

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??