• Melis

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....

• Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • Melis

hehe....bra gjort! ert bröllop börjar ju närma sig...hur många gäster kommer ni att ha? antar att du har köpt klänning?

• MissLovely

Vi kommer nog med lämna nr till båda oss till våra föräldrar.

Vi kommer däremot ha en toakorg, och kanske gästbok!! Vill hitta på nått coolt med våra bilder och en dikt som jag har skrivit, vet bara inte vad?

• Melis

jag ska inte ha nåt av det...dock så ska vi ha filmare och fotograf så att vi får en dvd sen.....

• soon 2 b mrs T

melis :

japp - klänningen är inköpt. =)
    det mesta är ju fixat, vi får veta exakt hur många vi blir på fredag då vissa inte har svarat än, men vi kommer bli mellan 90 och 100.

Nu är det mest bara lite sista minuten grejjer som ska fixas.

Och givetvis underkläder som skall inhandlas. Det är ju en till del som är väldigt rolig. Men jag måste säga att allt angående bröllop är roligt =)

• Melis

va kul! vad blev det för klänning då? har du bilder?

• MissLovely
    Melis skrev 2007-10-30 22:19:50 följande:
    jag ska inte ha nåt av det...dock så ska vi ha filmare och fotograf så att vi får en dvd sen.....
    Hur mycket kostar det??
  • Melis

Det vet jag inte..det ska min blivandes morbror fixa men då vi ska ha två filmare och en fotograf så räknar vi med typ 10000-15000 kr

• MissLovely

Oj vad bra!! Det är väldigt billigt. Här i Sverige hade det kostat minst 30 000.

• Melis

Ja, vi räknar i allafall med det, tror faktiskt inte att det blir dyrare.

• Melis

Ja, vi räknar i allafall med det, tror faktiskt inte att det blir dyrare.

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??