några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Det borde inte bli det. Här vet jag att jag kollade upp priser och dom vaaar höööööga. Vet verkligen itne hur dyrt det blir, eftersom jag vill att någon filmar hela dagen
oj det kommer bli dyrt...läste i nån tråd att de brukar ta mellan 500-1000 kr i timmen...
Hej, hej tjejer. Hoppasn ni har det bra. Gud va dyrt med fotografering och filmning.Jag vet att det är dyrt som f.n i Sverige, men jag tycker att det låter otroligt dyrt där nere. Då borde ju ingen typ ha råd med att filma som lever och har lön nerifrån. Bara en tanke
med tanke på att filmningen kommer pågå cirka 10 timmar och sen allt annat arbetet kring det, att sätta ihop det till sådan fin film så tror jag att det kostar...dock ska du inte ta mig på orden, har ingen aning vad det kostar det är bara vad vi har som budget..kanske kostar 5000 kr...vet ej....
Hoppas det för er skull Melis
hans föräldrar betalar heheh....
Ja det är klart hihihi..
japp....hur ska du göra med inbjudningskort? beställa eller göra själv???
Göra själv tänkte jag mig. En vännina till min pysslar väldigt mycket med scrapbooking och har jättemycket material.
go kväll på er tjejer
Gud jag har fasnat, jag vet inte vad jag ska ha bakom oss (me and my M2b, under middagen, allså vad jag ska ha för dekoration.
Jag har alltid velat ha blombåge. Men eftersom att vi gifter oss när det är vinter och kallt, så känns det inte så rätt.
Men sen kom jag på för några dagar sedan, att man kan ha en sån där "ljusdraperi"(finns bild). Men jag har aldrig sett det innan, på något bröllop. Har ni nån idé, på vad man kan ha? =D