några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
hehhe...miss lovely, du frågade innan när jag ska skicka ut mina inbjudningar...i januari ska jag skicka ut mina
Och o.s.a??
Smart Melis!! Vi ska me ha livemusik.
osa ska jag ha 1 juni...de som inte hört av sig till dess ringer jag och frågar igen....
Vad bra planerat!!! Till vem oasar dom?
oj oj här missar man hur mkt som hellst på bara en kväll =)
kul att höra att det är fler än jag som är inne på tatuering linjen. Jag har en bokad tid om 16 dagar där jag ska tatuera in en morgongåva till min älskade..
men allt går som planerat för er tjejjer??
gbg brud 08 - vad roligt att ni hittat kyrka! vilken blev det??
min sida osar de till mig och hans sida till honom, bästa så för vi ska ha var sitt dokument i exel där vi kryssar för så fort nån svarar...
oj..vad ska du tatauera in??
jag ska tatuera in hans initialer. Så spännande - jag har inten smärttröskel alls. Och den här gången vet jag hur det känns då jag redan har en tatuering..
Smart det där att dom osar till er båda. Vi valde för enkelhetens skull att alla ringde till en av hans systrar.
Hur blir det då? kommer ni ha festprogram tjejjer?
vi kommer nog ha det - ska bestämma mig efter mötet med prästen som vi ska ha på torsdag.
Hm börjar undra om vi har glömt något viktigt inför bröloppet =)
vi kommer inte ha något festprogram då vi ska ha vårt bröllop i bosnien och så kan jag tycka att det förstör lite av det spontana....anledningen till att de ska osa till både mig och honom är att jag inte vill få samtal av människor som ajg aldrig träffat och så ska jag vara trevligt och prata lite...om vad liksom....
Jag hade inte klarat av det heller - eller jag hade inte velat det, att kallprata med folk jag aldrig träffat.
Därav valde vi hans syster som gärna ville det =)