• Melis

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....

• Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • MissLovely

När ska ni skicka ut inbjudningskorten?

• Melis

nej...ska endastvika ihop dem och klistra bandet och knyta....de på pappershandeln ska klippa till det...sen tycker jag det är roligt att pyssla så jag ska göra det typ när jag tittar på tv...sen har jag min blivande och min syster som har erbjudit sig att hjälpa

• Melis

tjejer var är ni? lite ensamt här.... väntar på att D.H ska börja

• MissLovely

Oooo ska dom göra allt???

Men ska ni ha festhäfte?? Våra fester brukar inte ha sånt, men vill nästan ha det.

• Melis

nej det ska jag inte ha...inte bordsplaceringar heller...

• MissLovely

Det ska inte vi heller ha. Men jag tycker att problemet är att på de flesta bosniska bröllop jag har varit att gästerna inte vet t.ex. när man ska skära i tårta, när buketten ska slängas m.m.

Vill att alla ska veta det så som inte är ute och röker eller annat.

• Melis

hehhe...eftersom vi kommer att ha livemusik så tycker jag inte att det är någon fara för att man brukar annonsera ut det i micken,sen ställer man jag fram tårtan men skär inte i den direkt så jag tror inte det är någon fara...inget av det faktiskt...buketten kastar man direkt efter vigseln så de ska inte heller vara någon fara

• Mee2

gud vad ni har varit igång tjejer, missar man en dag på den här sidan, så är det som att missa en månad i sitt liv=P

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??