några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
ja, det gör de, allt ingår i priset...skönt som fan
Vad skönt. Jag kommer nog vara helt stressad.
Men tjejer ska ni vara med er m2b eller med tärnan(kuma) dagen innan och kvällen innan?
Inga dåliga utbildningar minsann.
Ja nu när han inte vill finns det allt möjligt, har även fått veta att Fortuna är till salu
jaha....
Ja tjejer nu ska jag gå och lägga mig, ska upp snart hehhe ni får ha det så bra och skriv inte för mycket nu så att det blir alldeles för svårt för mig att hänga på imorgon...
God natt på er!
Vi hade tänkt oss typ till midnatt och att alla sen går hem för att orka med morgondagen.
Go natt Melis. Ne snart sovdags för oss andra med så oroa dej inte för det.
Okey, men hur länge ska er bröllopsfest hålla på?
Ska oxså gå och lägga mig .
God natt
Vi gifter oss kl 15:00 sen får fetsten hålla på så länge folket orkar
Goood Natt Alla brudar! Hörs imon
Helloj!!!
Har äntligen hittat en kyrka som lånar ut sin kyrka till oss för att ha en katolsk vigsel. Det känns kanon bra. Jag får min svenska kyrka och min m2b får sin katolska präst.
Har bokat den 5 juli 2008....Nu måste jag sätta igång att ringa fotografer, filmare, kolla klänning, göra inbjudningskort mm KUL!!!
Någon som har bra tips på bröllopssaker från kroatien? Någon som köpt sin klänning där nere som "fraktat" hem den?
POMOC!!