några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
va bra att ni är aktiva när det är dag annars är ni ju alltid online när jag sover ;)
hej hej tajci...ja det var lätt att vara aktiv på natten när jag var ledig men nu är det skolan som gäller så då får man lägga sig som vanliga människor...
Inga kroater här som vill dela med sig lite kroatiska traditioner till en svenska?
hm...vilken del av kroatien? Det är liksom olika beroende på vilken del av landet, inte nog att landet har traditioner så har olika områden också...
Hahaha det lät så gulligt Melis vi är verkligen ett invecklat folk :) på ett bra sätt
Tusen traditioner men som det verkar i tråden verkar alla ha kicenje en blomma som gästerna får :)
ja det är något som ajg vet att de flesta har...sen finns det i serbien, bosnien och kroatien att man typ hänger tyg på den närmaste släkten...eller hur tajci?
ja och alla verkar ha någon form av köpa bruden eller hur
Jo har hört att det är olika traditioner beroende på vart man kommer ifrån. MEn han har mest släkt i Hercegovina
Kititce skall vi ha. Tror att jag skall göra egna.
Sen skall vi nog ha en lite present till varje gäst.
hm...okej....vi har lite standardfrågor här...hihi...typ var ska ni gifta er? när? hur många gäster? klänning? ja allt du vill dela med dig...nu för jag din talan också Tajci