några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Va skoj synd att du inte stannade kunde vi gå å fika vi har faktiskt två ställen man kan fika på i byn :)
heheh....jag var så himla trött...gick upp 4 imorse för att jag skulle hinna till skolan vid 9. men du får gärna höra av dig om du skulle vara i Helsingborg så kan vi ta en fika och kanske prata om annat än bröllop...hehhe
hahaha roliga brudar.
Håller med Melis om att texten är finare i svart. Men ja tycker att det kan va fint med 2 bilder.
Ja e me uppe ett bra tag till
Hihihihi jag skrev på ett serbiskt forum om hjälp men de sa att ingen där nere skickar tackkort, de tyckte jag skulle skippa ideén men det gör jag inte jag ska skicka till mina släktingar :) Jag vet att de kommer bli jätte glada. Jag blir så irriterad över folk som inte kan ta till sig nya ideér, blää för dem
A där nere är det lite konstigt....många som inte använder inbjudningskort heller...ditt val!
Verkligen inte, men jag skulle aldriiiiiiiiiiiig ha ett bröllop utan inbjudningskort. Min kompis hade det i Bosnien. Folk sa att dom inte kunde komma när dom ringde dom med dök endå upp på bröllopet.
Det är bättre organiserat med inbjudningskort. Men därför måste man vara tydlig med O.S.A.
Ja det stämmer jag viste inte heller om det folk vill ha det muntligt och vissa blev sårade för att de fick inbjudningskort och inte muntligt helt sjukt. Fast som sagt min släkt vet att jag är rätt så svensk så de förstår mig helt men hans släktingar är konstigare ;) de förstår inte vissa saker redigt. Jag har ett roligt exempel min kompis svärföräldrar är rediga bönder där nere så nu när jag skulle gifta mig frågade de mig när vi ska flytta ner och jag sa vi ska inte flytta vi bor ju i sverige de tyckte jag var jätte konstig. Men varför ska jag flytta till ett land jag aldrig bott i när jag har allt i sverige
Hahahahahahaha!!! Tajciii den va bäst.
Men varför blev dom upprörda för att dom inte blev muntligt inbjudna?
Jag Sk*ter i vad folket kommer säga, men jag vill ha lite ordning o reda så det inte blir kaos hehehe
Men kom det folk som ni inte trodde skulle komma?
hej....jag ska ha inbjudningskort...först tyckte vissa att jag inte skulle ha inbjudningskort till de som bodde där nere....sen ska vi ju ha två fester så de tyckte att jag skulle bara ha kort till de som skulle till den slutgiltiga festen...jag ska ha till alla...sen kvittar det om nån mer dyker upp hem till mina föräldrar då de ska ha stora tält så de får plats...men inte okej när vi ska vidare då det kostar 300 kr per gäst och kommer det fler eller att någon säger att de ska komma men kommer inte så blir det fel...det är ju en restuarang så de måsta veta angående maten....
Jag kan nog bli så arg att jag säger till folk att gå hem.....
Hehe Jo Melis ja kan nog med bli så arg. En del verkar tro att bröllop är ett drop in o att vem som helst kan komma o gå. Hoppas allt blir bra för er
Här hoppas jag inte det är lika vanligt, utan folk är vana vid inbjudningskort.