Transport bröllopsdagen?
Något tips på vad man kan åka i från kyrkan till festen och sedan på natten till hotellet? I november...
Limo är omöjligt att få tag på (Västervik).
Något tips på vad man kan åka i från kyrkan till festen och sedan på natten till hotellet? I november...
Limo är omöjligt att få tag på (Västervik).
nope
Bara oss. Tar buss till gästerna.
*puffar*
*puffar igen* Behöver verkligen hjälp.
Känner tyvärr ingen som har någon äldre bil eller vet någon firma som hyr ut sportbilar, jag har ringt runt och frågat.
Alternativet är att åka med gästerna i bussen men det är ju inge kul för våran del.
Ernhake, ja det stämmer. Men jag tror det blir för kallt i november... annars hade det varit häftigt! Tror dessutom ingen har båten i så länge...
Vi ska vara i Västervik och har ringt hela småland och östergötland för att få tag i en limo. Men det blir svindyrt då det inte finns på nära håll...
Förstår mig inte på sixts hemsida tyvärr. Men vad tror du det skulle kosta? Men då finns det väl bara plats för 2 pers? Kan man boka chaufför genom dem också?
Krångligt det är det där men transport då det inte finns några snygga bilar att få tag på med chaufför. Vi ska ju gifta oss i november, vill inte chansa på häst och vagn heller för det kan ju faktiskt regna och blåsa som sjutton ev snöa och skitkallt.