• Fejs

Transport bröllopsdagen?

Något tips på vad man kan åka i från kyrkan till festen och sedan på natten till hotellet? I november...
    Limo är omöjligt att få tag på (Västervik).

• Svar på tråden Transport bröllopsdagen?
  • Fejs

Bara oss. Tar buss till gästerna.

• Fejs

*puffar igen* Behöver verkligen hjälp.

• Fejs

Känner tyvärr ingen som har någon äldre bil eller vet någon firma som hyr ut sportbilar, jag har ringt runt och frågat.
    Alternativet är att åka med gästerna i bussen men det är ju inge kul för våran del.

• Fejs

Ernhake, ja det stämmer. Men jag tror det blir för kallt i november... annars hade det varit häftigt! Tror dessutom ingen har båten i så länge...

• Fejs

Vi ska vara i Västervik och har ringt hela småland och östergötland för att få tag i en limo. Men det blir svindyrt då det inte finns på nära håll...

• Fejs

Förstår mig inte på sixts hemsida tyvärr. Men vad tror du det skulle kosta? Men då finns det väl bara plats för 2 pers? Kan man boka chaufför genom dem också?

• Fejs

Krångligt det är det där men transport då det inte finns några snygga bilar att få tag på med chaufför. Vi ska ju gifta oss i november, vill inte chansa på häst och vagn heller för det kan ju faktiskt regna och blåsa som sjutton ev snöa och skitkallt.

Svar på tråden Transport bröllopsdagen?