Inlägg från: Ingrid 13 okt |Visa alla inlägg
  • Ingrid 13 okt

lite lessen

Hej Oss två!

Vilka underbara bilder från er dag!

Jag hoppas att du nu när allt börjar lugna ner sig efter bröllopet kan känna att ni fick den underbara dag som ni önskade trots att du fått höra detta om din farmor.
    Vi kan aldrig styra vad någon annan tycker och tänker. Det viktigast är att du och din man har fått den dag som ni ville ha. Så får farmor som hon vill en annan dag.

Man kan verkligen se era bilder hur lyckliga ni är, var rädd om den känslan. Den är underbar

Kram!!

• Ingrid 13 okt

Härligt att höra att du känner lycka! Det gör jag med!

Vilken upplevelse! Vår dag blev underbar, bättre än vi någosin vågat drömma om. Nervöst, absolut men inte så farligt som jag trodde. Nu har vi kommit hem från vår bröllopsresa och njuter av att vara gifta.
    Det ligger lite bilder i galleriet om du vill se.

Bilderna från fotografen kommer förhoppningsvis snart, längtar.

• Ingrid 13 okt

Hmmm, hur gör jag det synligt??????

• Ingrid 13 okt

Vi hade inte vigseln i kyrkan. Istället var vi i den lokal som vi hyrde. Lokalen var så vacken och det känndes som en kyrka.

Efter vigseln fotades vi medans våra gäster underhölls på olika sätt. Under tiden dukades lokalen om till middagen.

Tänk att det bara är tackkorten kvar, sen är all planering och pysslande slut Nu får man väl börja med nått nytt projekt, hur ska man annars fylla tiden som ägnats åt bordplacering och festprogram

Svar på tråden lite lessen