• oss två

lite lessen

Hade ju vårt bröllop i lördags, underbar dag.
    Men nu har jag fått reda på att farmor satt och var jätte sur hela dagen, pga att vi inte bjudit mina kusiner på den sidan( har ingen kontakt med dom, inte haft det på ca 10 år, därav inte bjudna) sen var hon skitsur för att vi inte hade det brudparet på tårtan som hon hade köpt (ett jätte tungt i porslin som skulle förstört hela tårtan, men det vägrar hon fatta) utan hade satt det brevid istället. Hon var oxå sur för att vi inte pratade mer med henne, men herre gu, man hinner inte stå och prata med alla i flera timmar, hade ju fler gäster än bara henne.
    Samtidigt som jag är jätte irreterad på henne så känns det ju inte bra att hon reagerade så..

• Svar på tråden lite lessen
  • oss två

Ja så fort jag fick reda på det så ringde jag å prata med henne, men när hon pratar med mig så låter det inte så farligt, men alla andra hon pratar med så beklagar hon sig så himla mkt.
    Jobbigt, men som sagt, finns väl inte mkt annat än att försöka slå bort det.

• oss två

Man får försöka å inte bry sig för mkt..men det är svårt i vissa lägen..

• oss två

Det tråkiga är som iaf mitt fall att jag nästan kan känna skuldkänslor..men det är ju inte jag som gjort nått fel. Bara för att hon bara tänker på sig själv.

• oss två

Ingrid 13 okt skrev 2007-10-31 21:38:17 följande:

Hej Oss två!Vilka underbara bilder från er dag!Jag hoppas att du nu när allt börjar lugna ner sig efter bröllopet kan känna att ni fick den underbara dag som ni önskade trots att du fått höra detta om din farmor. Vi kan aldrig styra vad någon annan tycker och tänker. Det viktigast är att du och din man har fått den dag som ni ville ha. Så får farmor som hon vill en annan dag. Man kan verkligen se era bilder hur lyckliga ni är, var rädd om den känslan. Den är underbar Kram!!
    Jo, nu bryr jag mig inte längre vad hon tyckte..man ser tillbaka på dagen å bara känner lyckan. Va en helt underbar dag å allt gick som det skulle. bilerna från fotografen får vi nästa vecka, längtar å väntar på en hel del kort från gästerna oxå..så kul
    Ni då? känns allt bra nu?

Kram
  • oss två

Du har inte gjort ditt galleri synligt..så går inte att se...Nyfiken..

Vår fotograf trodde han skulle ha bilderna klara till nästa vecka..å då kommer allt, tackkort å förstoringar å allt sånt längtar.

• oss två

Gå in på min sida, sen inställningar, scrolla ner å kryssa för galleri så blir det synligt

• oss två

Ja nu syns det.
    vad fina ni var
    Såg ut å vara fin kyrka, eller va det kyrka? Såg väldigt fint ut iaf

• oss två

Ja precis..nu e det bara tackkorten..å de är nästan färdiga för min del..men har börjat fixa med julkort nu istället...blir ju tokig av att inte få sitta å pyssla med allt möjligt...var ju en hel del att göra till bröllopet.
    Ja det ser nästan ut som en kyrka på bilderna, fint iaf å ni var som sagt jätte fina.

Svar på tråden lite lessen