Stockholm nya kompisar 7
I'll be there!!
I'll be there!!
Ja! Ja!!
Jag vill spela Buzz!!
(Håller som bäst på att övertala mannen om att vi bara MÅSTE ha ett eget Buzz-spel till hans gamla PS2 så att jag kan smygträna, annars kan vi ju lika gärna slänga ut den liksom...)
Musikfrågor..?
Nu blev jag förvirrad.. Hade jag druckit så mycket vin?!
Aha, nu är jag med på banan igen!! Det finns olika Buzz-varianter! Tror att vi bara spelade nåt allmänt Buzz för det var frågor om allt möjligt..
Jupp! Det är dags att läsa på på allt möjligt nu om du ska ha en chans! Fast vem vet, jag kanske är urkass utan att ha fått i mig vin innan!
Passar på att köra ett nytt upprop också,
Fika på Vetekatten nu på onsdag (ses vid 17.30-18 nånting).
Räck upp en hand alla som kan!
Och jag var där i närheten och sprang in och ut på Vetekatten och letade ett antal gånger mellan 17.30 och 18. Ringde dig ett par gånger också, men då var det inte så konstigt att du inte svarade..!
Så, ja, vi får hoppas på bättre tur nästa vecka!
Men jag vet inte riktigt om BröllopA kunde på onsdag, å andra sidan är jag inte alls främmande för fika både onsdag och torsdag! Ju fler fikor desto bättre liksom!
Fika i morgon då tjejer!
Vetekatten kl 17.30 - 18 nånting...
(Ok, kändes lite dumt att bara säga så, men jag vill ju skriva nåt i tråden. Det är så länge sen nån gjorde det..!)
Afternoon tea var nog den bästa idén sen nån kom på att det snart skulle vara jul!
Ja, jag har tid!!
Alla dagar utom tisdag eller fredag funkar för mig...
Och gärna afternoon tea på vetekatten igen! Det var gott...
Åh, då har vi nog åkt på samma sak BröllopA!
Jag vaknade i morse och var helt tjock i hela huvudet (näsa, ögon, hals.. You name it!) så jag vet ärligt talat inte heller om jag är tillräckligt pigg för fika i veckan. Inte kul att smitta ner folk så här innan jul heller ju...
Jag får nog avvakta lite och se hur jag känner mig när ni bestämt dag.
Kram på er! (En cyber-kram alltså, så jag inte råkar smitta nån!)
Halloj brudar!
Nu är det strax dags för mig att bege mig söderut, ville bara passa på att önska er en god jul och ett gott nytt år innan dess! Vi ses nästa år!
Kram!
Hej allihopa (nya som gamla), som jag har saknat er! (Ffa gamlingarna då, svårt att sakna nån man inte träffat än liksom, men det ska bli kul med lite nya ansikten!)
Fika den 17 är redan antecknat i min kalender, men vart ska vi ses? Och när? Afternoon tea på Vetekatten, någon..?
Halv sex-kvart i sex funkar bättre för mig, men det är ju klart... Jag kan ju alltid droppa in en stund efter er andra (som vanligt)!
Och jag kommer framåt halv sex! På torsdag alltså.. Till Muggen då.
Ska bli skoj att träffas igen!
Var ju ett tag sen sist nu...
Nej vad tråkigt!
Då blir det bara de gamla vanliga fruarna ikväll då?
Ja, ja. Det är inte fy skam det heller!
Ni är rätt roliga tycker jag..
Ses på Muggen vid halv sex nånting!