Stockholm nya kompisar 7
Dags för den 7:e tråden. Välkomna alla gamla och nya, brudar och fruar, för fika i glada vänners lag!
Dags för den 7:e tråden. Välkomna alla gamla och nya, brudar och fruar, för fika i glada vänners lag!
Jag märkte att jag kommer att bli ganska ensam på fikat idag... Sedan såg att jag tråden var avstängd för svar så jag försökte hitta en ny men hittade ingen så då startade jag en. Nu kommer jag inte att läsa tråden något mer förrän ikväll så om det var någon fler som var fikasugen så får vi ta det någon annan kväll.
Jag ska hem och förhoppningsvis ska jag något senare kunna titta på vår nyinköpta teve. M kommer hem med den lite senare...
Haha...du hann först... jag startade oxå en...
Nu kommer alla...speciellt cinapuff bli helt förvirrad !
ja, nu blev jag minst sagt förvirrad. Men jag antar att det är den här tråden som gäller..? Det var i alla fall den som var uppdaterad senast..
Blev det ingen fika i veckan? Då har jag ju inte missat nånting heller..
Har i alla fall varit fullt upptagen hela veckan. Har det inte varit tjänsteresor så har det varit Ikeabesök och möbelskruvning.. Känns som om det blir temat för hela helgen också. Svärföräldrarna kommer på besök måndag kväll (och stannar till torsdag så det ser tjockt ut med fika nästa vecka också) så då får vi banne mej se till att vara klara med alla sängar, byråer, soffor och allt vad det är!
Och fru Cahe, grattis till din nya titel!
Fika i veckan, fika i veckan...eller vad säger ni???
Fika, fika, fika!
Allt utom fredag funkar för mig.
ÅÅÅ, nu har jag ju skrivit i den andra tråden 2 gånger!! Hoppar över hit istället!!
Torsdag skulle kanske kunna funka för mig (beror lite på om svärisarna lämnat stan då eller inte)..
Jag vill ju också vara med! Och Loppan, det är faktiskt jag som ska vara sådär ännig och fikasugen!!
*Fika! Fika! Fika!*
Sorry...
Men jag kan väl också få vara sådär hialös? Tålamod är inte min starkaste sida, har jag hört.
Torsdag är föreslaget. Bra, bra.
Då måste ni fika lääääänge på torsdag...eller börja tidigt för jag spinner kl. 17:30!!!
nämen gud,jag känner ju inga av er! jag trodde jag hade koll på alla sthlms brudar här på bt!!!
jaha när ska vi träffas då?? *bjuder in sig själv*