Stockholm nya kompisar 7
Dags för den 7:e tråden. Välkomna alla gamla och nya, brudar och fruar, för fika i glada vänners lag!
Dags för den 7:e tråden. Välkomna alla gamla och nya, brudar och fruar, för fika i glada vänners lag!
Åh, då har vi nog åkt på samma sak BröllopA!
Jag vaknade i morse och var helt tjock i hela huvudet (näsa, ögon, hals.. You name it!) så jag vet ärligt talat inte heller om jag är tillräckligt pigg för fika i veckan. Inte kul att smitta ner folk så här innan jul heller ju...
Jag får nog avvakta lite och se hur jag känner mig när ni bestämt dag.
Kram på er! (En cyber-kram alltså, så jag inte råkar smitta nån!)
Halloj brudar!
Nu är det strax dags för mig att bege mig söderut, ville bara passa på att önska er en god jul och ett gott nytt år innan dess! Vi ses nästa år!
Kram!
Hej alla fuar!
God jul och gott nytt år till er alla!
Det blir fika efter jul!
kram på er
Hej alla!
Är ni tillbaka i stan och redo för fika???
Vad sägs om nästa vecka på torsdagen??? Det blir alltså den 17:e! Då är min tenta över så jag kan slappna av :)!
Hej får man vara med i den här tråden, den verkar så trevlig! .
hejhopp!
har ni fikat än, jag vill med fika!!!!
God fortsättning på det nya året!
Välkommen Blendi och RufsMaja! Naturligtvis får ni vara med!
Jag kommer gärna och fikar! Det var tur att förslaget är nästa vecka för jag tror att det kommer att bli lite hektiskt för mig denna vecka. Jag har två rapporter jag måste skriva innan torsdagens arbetsdag är slut.
Nu är vår randiga tapet uppsatt och det är inte mycket kvar att göra i hallen och matrummet så det känns skönt. Till helgen stökas nog julen bort. Det känns både skönt och lite trist. Det blir lite tomt efter alla tomtar...
Hej, får man vara med? Jag bor utanför Gnesta, men åker gärna in till stan, kommer ursprungligen från Kungsängen. är 27 och hoppas på ett bröllop i sommar med det lutar mer mot att det blir nästa år istället.
Välkommen alla nya. Vi behöver ett par nya ansikten.
Och framför allt behöver vi fika! Det var längesedan nu.
Jag kan den 17:e.
jag har inte råd med någon fika men jag kan väl komma ändå.