Stockholm nya kompisar 7
Dags för den 7:e tråden. Välkomna alla gamla och nya, brudar och fruar, för fika i glada vänners lag!
Dags för den 7:e tråden. Välkomna alla gamla och nya, brudar och fruar, för fika i glada vänners lag!
Hej! Jag är oxå ny, försökte hänga på den andra tråden, det gick inte så bra... men nu hittade jag hit!
Vår vigsel är superhemlig så det är skönt att surfa runt lite här och få utlopp för sin längtan!
Förlåt tjejer, att jag har gjort er förvirrade med att kalla tråden bara Stockholm och inte Stockholmsbrudar... hjärnsläpp, kan man nog kalla det eller orutin på att starta trådar...
Buhu, jag kan inte fika på torsdag för jag ska på föreläsning med jobbet. De bjuder på lättare förtäring och så ska det vara livemusik på kvällen. Det är något VÄLDIGT ovanligt så då är det bara att ta tillfället i akt och vara med.
Välkomna lillSessan och Fresa.
Många av oss är redan gifta, så vi är inte så aktiva i övriga trådar. Kanske därför vi inte märks så mycket.
Men vi fikar gärna, ofta och länge!
Välkomna alla nya... som loppan skrev...vi skriver inte så ofta utan mestadels bara för att hitta en bra fikatid!
Fantastiskt att se både loppan och gumsestumpan inloggade...det är inte ofta vi är det samtidigt !
Kram på er!
Jag är hemma och vårdar en potentiell hjärnskakning, det är därför.
Svimmade i badrummet inatt. Har en bula stor som Antarktis i pannan.
Men du...varrädd om dig...vem ska vi annars fika med!
Svimmade så där bara... utan särkild anledning?
Ta hand om dig... och se till att du håller dig vaken om det är en hjärnskakning!
Jag vet vad svimningen berodde på och det ska inte vara någon fara.
Min stackars man vaknade av dunsen huvud mot golv och blev lätt hysterisk för jag kallsvettades och yrade. Men det gick över ganska fort och nu har jag mest huvudvärk.
Har haft ett gäng hjärnskakningar tidigare och den här, om den ens finns, är väldigt mild.
Piggnar nog till till nästa fika.
Tänker på dig... och har mina aningar om anledningen så jag tänker ännu mer !
Hoppas verkligen du piggnar till!
Du kanske vill hjälpa mig lite med mitt skrivande nu när du ändå är hemma !
Kram
Aj aj aj Loppan...
Klart du får vara hialös, men kanske inte ritkigt SÅ hialös..
Antarktis är stoooort ska du veta. Och där finns pingviner. Men så länge du inte har några sådana i huvudet så får det väl vara ok..
Krya på dig hur som helst! Du är viktig för våra fikastunder!
Och jag fikar jättegärna länge på torsdag BröllopA. Tidigare än 17.30 har jag dock svårt att hinna till eftersom jag jobbar till 17..
Om ni tar ett fik nära "oss" och senare än 19 så ska jag hinna!
Kan tyvärr inte byta bort passet!