Stockholm nya kompisar 7
Dags för den 7:e tråden. Välkomna alla gamla och nya, brudar och fruar, för fika i glada vänners lag!
Dags för den 7:e tråden. Välkomna alla gamla och nya, brudar och fruar, för fika i glada vänners lag!
Ja, vad säger ni andra? Östermalmsfika på torsdag?
BröllopA. vet du förresten några fik i närheten som har öppet så länge? Vet att jag varit på ett på Karlavägen (ung vid Stadion) som hade öppet lite senare, men jag kommer ju inte ihåg vad det heter eller exakt vart det ligger...
Nu vet jag, nu vet jag!!
Cafe Foam menar jag ju! www.cafefoam.se
(Hitta.se är bra att ha ibland!)
Har öppet till 21 och ligger på Karlavägen 75, typ 200 meter ifrån en av uppgångarna vid Stadion. Kan det vara någonting för damerna?
Ser bra ut. Ska vi ta det något senare än vanligt, då? Kanske från 19-19:30-tiden?
19-19.30 är ok för mej!
Blir utmärkt... jag komemr så fort jag kan!
Måste ju vaska bort svettdofterna när jag ska på fika med damerna!!!
Oj, oj, vilket aktivitet det har varit idag.
Om det tar slut tidigt på torsdag då dyker nog jag också upp men det är nog tveksamt.
Usch, låter inte bra att svimma sådär, Loppan! Krya på dig!
Nu ska jag hem för en tv-kväll!
Kram
Kan inte torsdag...attans!! Har i en svag stund lovat att hjälpa till o "fixa" på jobbet på torsdag kväll, fick reda på senare att vi säkert kommer att hålla på till runt midnatt... VARFÖR ska man vara snäll o ställa upp???? MIDNATT!!! SUPERSENT juh!!
Menmen hoppas på att nästa fika passa bättre
Gumsestumpan
har du blivit en riktig TV-tjej...eller såpa-brud?
Hm Gumsestumpan... Tv-kväll? Det låter ju nästan som mig.
Jag missade ju både premiären av Ugly Betty och Desperate Housewifes igår (och en promenad i trevligt sällskap ).
Allt för att svärmor fyllde år. Men hon är en rätt gullig svärmor (som hjälpte oss att städa vår gamla lägenhet på sin födelsedag) så det må vara hänt! Och dessutom bjöd hon och svärfar ut oss på "Den gamle och havet", en suverän italiensk fiskrestaurang som varmt kan rekommenderas!
Så då gör det inte så mycket att man missar en tv-kväll. Och promenader kommer det fler chanser till hoppas jag..?
Absolut!