Stockholm nya kompisar 7
Dags för den 7:e tråden. Välkomna alla gamla och nya, brudar och fruar, för fika i glada vänners lag!
Dags för den 7:e tråden. Välkomna alla gamla och nya, brudar och fruar, för fika i glada vänners lag!
Ja! Ja!!
Jag vill spela Buzz!!
(Håller som bäst på att övertala mannen om att vi bara MÅSTE ha ett eget Buzz-spel till hans gamla PS2 så att jag kan smygträna, annars kan vi ju lika gärna slänga ut den liksom...)
Hallå där! Ni får väl inte tjuvträna hela tiden! Nu har jag kollat upp vad det är för spel så nu är det väl bara hem och träna musikfrågor.
För övrigt så har vi nog spacklat allt och har bara lite grann att slipa idag. Vi började städa igår och ska fortsätta idag. Nu börjar hoppet komma tillbaka att vi kommer att få ha lite julfint i advent. Eventuellt kommer vi att vänta med tapetseringen av fondväggen men det dammar ju inte lika mycket att tapetsera som att slipa spackel så vi kommer nog att göra julfint nästa vecka. Mysigt!!
Musikfrågor..?
Nu blev jag förvirrad.. Hade jag druckit så mycket vin?!
Aha, nu är jag med på banan igen!! Det finns olika Buzz-varianter! Tror att vi bara spelade nåt allmänt Buzz för det var frågor om allt möjligt..
Oj, så jag måste läsa på om allt möjligt... Jag googlade och då fick jag fram att det var frågor om musik så tänkte jag inte mer på det.
Jupp! Det är dags att läsa på på allt möjligt nu om du ska ha en chans! Fast vem vet, jag kanske är urkass utan att ha fått i mig vin innan!
Passar på att köra ett nytt upprop också,
Fika på Vetekatten nu på onsdag (ses vid 17.30-18 nånting).
Räck upp en hand alla som kan!
Ja, jag räcker upp handen! Här ska fikas!
Hand upp!
Hoppas det går bättre för mig på onsdag. Jag gick omkring på Vetekatten och det var ingen där. Glömt telefonen hemma, så jag kunde inte ringa någon heller.
Och jag var där i närheten och sprang in och ut på Vetekatten och letade ett antal gånger mellan 17.30 och 18. Ringde dig ett par gånger också, men då var det inte så konstigt att du inte svarade..!
Så, ja, vi får hoppas på bättre tur nästa vecka!
Men jag vet inte riktigt om BröllopA kunde på onsdag, å andra sidan är jag inte alls främmande för fika både onsdag och torsdag! Ju fler fikor desto bättre liksom!
Fika i morgon då tjejer!
Vetekatten kl 17.30 - 18 nånting...
(Ok, kändes lite dumt att bara säga så, men jag vill ju skriva nåt i tråden. Det är så länge sen nån gjorde det..!)
Synd att jag jobbar annars så hade jag gärna hängt på!