Stockholm nya kompisar 7
Dags för den 7:e tråden. Välkomna alla gamla och nya, brudar och fruar, för fika i glada vänners lag!
Dags för den 7:e tråden. Välkomna alla gamla och nya, brudar och fruar, för fika i glada vänners lag!
Svarar här också... kan på onsdag!
vad sägs om vetekatten???
Ja!!
Onsdag funkar kalasfint för mig, bara jag är hemma till kl 21!! (Måste ju tillfredsställa mitt tv-beroende...)
Vetekatten på onsdag från 17:30-18:00 någonting då?
I'll be there!!
Me too!!!
Hoppas mannen godkänner mitt smitande !
Det gjorde han!
Jag vill också följa med och fika!! Men min man godkänner inte någon smitning... Lite rätt har han i och för sig att jag inte har tid. Vi får besök på fredag som ska sova över och golvet är inte sovvänligt utan risken finns att de blir dammallergiker på köpet och det vore ju inte skoj. Det skulle inte heller vara så roligt att städa bort dammet i veckan och sedan slipa vidare nästa vecka. Så vi ska göra ett ryck och försöka vara klara med underarbetet + städning innan fredagskvällen.
Ha så skoj ikväll och rapportera allt skvaller som avhandlas!
Hur har det gåt med någon ny lägenhet, BröllopA? Det låter som en trevlig idé att ha tevespelskväll. Jag är på men då i december och framåt...
Jag skulle ju åxå vilja följa me men jag jobbar ju till 19 ikväll juh....
Har inte tid att leta lägenhet eller flytta så vi bor kvar... det är ju inte helt fel ändå!
Vi får väl hitta någon uppesittarkväll! Cinapuff är bra på BUZZ... men det berodde nog på vinet !