Nyårsbrudar-07 del 4
hej tjejer,
f.d nyår07 här.
Kunde inte slita mig från er, och era roliga bestyr.
Hoppas allt går bra för er.
hej tjejer,
f.d nyår07 här.
Kunde inte slita mig från er, och era roliga bestyr.
Hoppas allt går bra för er.
tack alla, ni är så gulliga!!
jo, jag vet att det bara är ihåliga lögner. han mår skit pga. sin depression och panik ångest. min f.d. svärmor är fruktansvärd, och vet att hon ligger bakom detta sista.
pratade med henne tidigare i veckan och hon sa typ samma sak, och beklagade sig över hur dåligt HON mådde av detta.
Sedan sa hon att vi "KANSKE hörs igen" - så vet vem som styr där.
F.d. sambon mår skit, men nu kan jag inte acceptera det längre. har ställt upp för honom i upp och nedgång under alla år - och är verkligen inte förtjänt av detta.
det värsta är ju att huset var hans, så han har allt kvar, jag är bostadslös och jag får flytta ifrån mina katter (som är vana vid att vara ute) etc. det är så lätt för honom att gå vidare, det är ju mitt liv som raserats.
så kul att höra om era planer, det närmar sig med stormsteg. hoppas verkligen att allt går bra för er, och att väder och vind är på er sida.
jag kommer att följa er här hela vägen fram, vi har ju följts åt så länge.....
Pärlplattan II skrev 2007-12-07 12:05:23 följande:
oh tjejer, mindre än 2 veckor kvar för er nu.....
måste kännas fantastiskt!!
allt under kontroll hoppas jag :)
tja, har det inte så bra. kan inte hitta nån lgh, så bor fortfarande hemma.
hyresvärden vill inte ge mig en lgh som står tom, för det är så nära jul och de ha sååå mycket att göra!
exet mår dåligt, och säger att han inte klarar av att prata med mig. Fattar att han fortfarande älskar mig, och att det är där skon klämmer. Han beklagar sig över hur jobbigt det är nu över jul etc.
Tja, han har ju iaf. huset och katterna.....
Så, inte så bra. Men försöker gå vidare. Är värd mer än det han kunnat ge mig.
Men behöver boende, är oerhört desperat, klarar inte att bo hemma nån mer....
20071231- hoppas du hittar dina örhängen. håller tummarna för dig.
tack mooogn!
ja, fattar inte, han som bor där vill slippa dubbelhyra, jag vill slippa bostadslöshet.
det är jul, alla hade varit glada.....
nu har jag bett dem bekräfta om lgh blir min överhuvudtaget. för i så fall kan jag ju hyra den av honom i andra hand så länge. inte ens det har de kunnat ge besked på!
de som jobbar där har iaf ingen empati eller något hjärta, det är en sak som är säker....
usch, jag orkar inte mer nu.
hyresvärd ringde, de kan inte ens lova mig lgh. måste vänta 3 veckor innan besked.
jag klarar det inte - jag går under.
där sitter exet i huset och vägrar ställa upp för mig, och jag är bostadslös över jul och nyår.
Hej tjejer, och TACK för ert stöd.
Det hjälpte.
imorse ringde en annan hyresvärd och jag blev med lgh!!!
Helst fantastiskt. Är så jädrans glad.
En trea på 88 kvadrat, mitt i centrala stan. Nu kan jag drömma inredning över jul och nyår, och veta att senast 1 feb. kan jag flytta in. Troligen redan i mitten av januari.
Finns diskmaskin, tvättmaskin och tumlare i lgh, som jag kan ta över för en liten peng av de gamla innehavarna. Så kan leva som i ett hus, och slippa tvättider etc.
Pratade med exet imorse, och märkte att han blev glad för min skull. Att han varit så avig för att han mått dåligt över att jag mått dåligt och varit bostadslös.
Ingen ursäkt för honom, men nu har jag snart ett liv igen, jag har ett hopp!!
Fick fira med att fixa naglarna, sedna köpa skitsnygga stövlar med hög stilettklack, en snygg festtopp, och lite annat skoj. Här ska firas!!
Ska till en kompis på glöggkalas ikväll, och det pasar bra, för jag är på mitt bästa humör på flera månader!!
Kram igen på er, och en underbar jul till er alla, om jag inte är här inne mer innan dess!!
kram kram
antar att ingen av er har tid att kolla in här idag, men ni ska veta att jag tänker på er och önskar er en alldeles underbar dag.
STORT GRATTIS!!!!
kramar