• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 4

Nu är vi inne på sista tråden innan nyårsafton!

Vi som huserar här är:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding
    lillamini
    anneliec

Tidigare trådar:

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2413263.html

*** Välkomna! ***

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-16 07:35
    Tyvärr har nyår07 lämnat tråden och BT

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-22 23:19
    Ny i tråden: aMotherBride2Be

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-03 15:19
    Ny medlem:

millanros (som antagligen är nyårsbrud men inte i år *S*)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-06 21:01
    Ny medlem: Manikos!

Nygammal medlem: fd blivande brud (nyår07)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-10 13:02
    Välkommen *Pelika*!

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4
  • 20071231

Sista tråden!! GAHH!!
    Helt sjukt...

Sitter här med vigselringen på fingret & "fuskar" lite...

• lillamini

har oxå svårt att låta bli den.. känner mig helt färdig det e nog bara bröllopstankarna som håller mig uppe nu.. haft stor depp blev av med jobbet förra veckan för att jag för en gångs skull stod upp för mig och höll på mina rättigheter, får sen ett bakslag att jag inte får stämpla pgas ett missförstånd som kronan på verket har min dotter kräkits hela natten o en bit in på dan. vill bara slita mitt hår!

så nu har jag skivit av mig lite ledsen att ni ska behöva få höra mina beklagelser

• lillamini

nä fy vilket negativt inlägg..
    kan inte fatta att det snart e dags!
    vi nar och prata med våran präst igår. han var så söt jag vill att min pappa ska lämna över mig och har varit lite orolig att han inte ska få det men det var inga problem.
    vi har lyckats få tag i ett band med så det känns jätte kul..

• 20071231

lillamini
    Fy!! Kan förstå ditt negativa inlägg! Hoppas det ordnar sig med jobb/stämpling & att tjejen blir frisk snart!

Vad skönt att ni fick okej från prästen! Vill också gå in med pappa, får se vad vi får för svar... Vad bidde det för band då?

• lillamini

det är min m2b:s kusiner dem är nog inte specilt kännda men väldigt duktiga och har turnerat runt i delar av landet dem har ett brett utbud och det är ju bra min sida är lite mer rock och hans dansband.
    prästen sa att det inte var många som nekade pappan att föra in bruden så jag hoppas att det går vägen för er.
    däremot ville han inte att vi skulle ha musik från cd-skiva om vi verkligen inte måste..

• 20071231

Har ni någon speciell in/utgångsmusik då? Tänkte att annars borde ju kantorn kunna spela...

• mooogn

20071231: Jag har faktiskt lyckats "glömma bort" in vigselring. Jättepraktiskt!

lillamini: Vilken himla OTUR du haft! Och jättetrist att du blev av med jobbet för att du stod på dig

• mooogn

Hmm... Menar att jag "glömt bort" Min vigselring...

• Rocked

Nu har vi fått hindersprövningen tillbaka. Jag är inte gift med exet än, och jag och m2b är inte syskon. Hurra!!!

• 20071231
    Rocked skrev 2007-10-18 18:40:04 följande:
    Nu har vi fått hindersprövningen tillbaka. Jag är inte gift med exet än, och jag och m2b är inte syskon. Hurra!!!
    Det var ju bra!!
    Bara att gifta sig nu då...
    Vi har inte fått iväg papprena än. Får ta tag i det imorgon...
Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4