• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 4

Nu är vi inne på sista tråden innan nyårsafton!

Vi som huserar här är:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding
    lillamini
    anneliec

Tidigare trådar:

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2413263.html

*** Välkomna! ***

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-16 07:35
    Tyvärr har nyår07 lämnat tråden och BT

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-22 23:19
    Ny i tråden: aMotherBride2Be

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-03 15:19
    Ny medlem:

millanros (som antagligen är nyårsbrud men inte i år *S*)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-06 21:01
    Ny medlem: Manikos!

Nygammal medlem: fd blivande brud (nyår07)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-10 13:02
    Välkommen *Pelika*!

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4
  • 20071231
    Pärlplattan skrev 2007-10-25 15:30:38 följande:
    mooogn - Ordning och reda! (säger hon som lyckats slarva bort en smörgås....)
    Men gud vad rolig du är!! Hoppas du hittar den innan den kommer krypande...
  • lillamini

nej vi väntar lite med att åka funderar på att åka januari el februari.. hittade ett delux-spa hotell som jag vill åka till där.. vi funderar på alinclusiv då ingår det snorkling ock jetski och behandlingar och mycket mer

• 20071231

lillamini

Låter ju underbart!! Är det någon gång man ska unna sig lite extra lyx så är det väl på bröllopsresan!!

• lillamini

ja det är väl sant.. hur länge blir ni borta?

• 20071231

Tre härliga veckor!! **längtar**

• Pärlplattan

ah... Skönt med tre veckor! Vi ska åka till sommaren, tror jag. Men vart vet vi såklart inte än.. Kenya ligger högst på min lista just nu!

Har svinont i huvudet idag, jag vaknade med det - alltid lika härligt. Antingen har jag jordens ångest hela natten eller, så spänner jag mig så att det känns som huvudet ska ramla av när jag vaknar. Väntar spänt på å se om jag får någon ny sömntablett eller hur det blir (känns lite som att det vore bra att iaf testa). Som tur är ska jag och älsklingsmaken gå en tur till vårt favvocafé och äta kanelbulle i eftermiddag. Stooooor kanelbulle! Funderar på om vi ska lyxa till en middag ute istället för här hemma. Kan vara mysigt...

Smörgåsen (eller det var egentligen en brödbit, så jag hade, som tur är, inte hunnit bre leverpastej på den än) är borta. Jag förstår inte - tittade liksom i påsen också, men den fanns inte.

Igår var jag och fixade mitt nya pass förresten. Om jag blir insläppt i Usa så är jag glad. Ser ut som en straffånge eller något. HUR gör man för att få en bra bild när en tant hänger ut genom en lucka samtidigt som man står och glor in i en svart ruta?

• lillamini

jaha kl 9 imorse kom dem och hämtade min m2b... nu är det svensexa för fulla muggar. sitter här med blandade känslor inför dagen o kvällen jag hoppas han har kul men det är ett gäng vildhjärnor som har honom på kroken.. lite orolig är jag nog ;) har ordnat barnvakt så jag får över några tjejkompisar sen på lite vin mm

• mooogn

Hej tjejer!

Provade ju klänningen igår. Får se om jag lägger in någon bild; ser ut som en marshmallow...

Nu är det officiellt: Vi är inte längre "vänner" med sambons pappa. Pappan med fru meddelade via kort(!) till min mamma att de inte kommer på bröllopet. Vet inte hur jag ska känna. Ledsen för min sambos skulle men samtidigt är det skönt att ogillandet äntligen är ömsesidigt. Äääntligen har stenen släppt från bröstet, efter 4,5 år. Stenen som tyngt mig när jag hela hela tiden tänkt på pappans fru och alla idiotsaker hon säger och tycker.

Tyvärr har pappan och hans fru mestadels barnen när det är barnens mammas helg (rörigt? Man vänjer sig...) så någon slags kontakt måste vi ju ändå hålla... Suck.

• 20071231

lillamini
    Du ska se att han får en hääärlig dag/kväll/natt... Sen är det ju överstökat & din tur...

mooogn
    Vi vill se din marshmallow!!
    Trist med pappan men som du skriver så är det väl ändå ganska skönt trots allt... Nu kan ni "glömma" dem & lägga all er energi på bröllopet! Hoppas din m2b inte tar det allt för hårt...

• mooogn

Klänningen... OBS! Toppen är nålad med avigan utåt så jag ser ännu bredare ut! Toppen ska även sys i halsen (nu är sömsmånen kvar) och bli lite mer urringad. Under kjolen ska det till tyll. Håll till godo så länge; efter 17/11 kommer det nog in bild på den slutgiltiga klänningen

www.brollopstorget.se/hem/mooogn/galleri.php

lillamini: Hur gick det igår?

20071231: Det jag är rädd för att de andra släktingarna på den sidan tackar nej. Då blir nog sambon väldigt ledsen... Å andra sidan så har vi tre andra föräldrapar som är väldigt glada för vår skull

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4