• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 4

Nu är vi inne på sista tråden innan nyårsafton!

Vi som huserar här är:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding
    lillamini
    anneliec

Tidigare trådar:

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2413263.html

*** Välkomna! ***

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-16 07:35
    Tyvärr har nyår07 lämnat tråden och BT

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-22 23:19
    Ny i tråden: aMotherBride2Be

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-03 15:19
    Ny medlem:

millanros (som antagligen är nyårsbrud men inte i år *S*)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-06 21:01
    Ny medlem: Manikos!

Nygammal medlem: fd blivande brud (nyår07)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-10 13:02
    Välkommen *Pelika*!

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4
  • 20071231

Nej, man kan ju inte vara säker på att man får någon möhippa men om jag känner mina vänner rätt...

• mooogn

!!!Idag är det två månader kvar!!!

• 20071231

WEEIIII!!
    Heelt otroooligt!!

• Rocked

Det känns helt overkligt att det bara är 2 mån kvar.
    Idag har jag köpt tyg till dukar. Jag köpte ett svart velour tyg på Jysk. 5m för 50 kr. Köpte 20 meter för 200:- väldigt nöjd med det priset. Och så ser det lite glammigt ut med sammetsliknande yta. Om ngn mer är intresserad av denna lösning så finns det även i rött. vitt, silver, rosa, mörkblått, mörkgrön. Den här veckan 50kr istället för ordinarie 99kr/5meter.

• mooogn

Rocked: Vilket bra tips! Vi får ta oss till Jysk snarast (vi ska ju också ha svarta dukar *S*)

• Pärlplattan

Jag hittade smörgåsen i morse!! Den låg i påsen... Märkligt. Men den var där.. Nu har jag istället lyckats slarva bort en godispåse. Skulle gå in i godisaffären och bunkra saltlakrits till systeryster - gissa om jag lyckades stå emot. Tur jag har hela våren på mig att träna in mig i klänningen igen. *phew*

Rocked - Superpris ju!

Har nu gjort det tusendemiljonte exemplaret av våra kort - det får bli brunt, guld och rosa. Rosa för att få det lite somrigt till festen.. Nån som vill ha en bunt röda hjärtan som man lägger på borden?

• Pärlplattan

- kom på var jag la den, påsen menar jag.

• mooogn

Pärlplattan: Hurra för smörgåsen och godispåsen! I vilket tillstånd var smörgåsen?

Skrev andra tentan idag (i idéhistoria). Gick sååå himla bra! Imorgon ska jag få "hemmaspa med snacks" av sambon (skrapade fram det på ett kort jag fick av honom) och så ska vi till Jysk. Tänkte ta oss en bröllopshelg i helgen

Kram på er!

• Pärlplattan

mooogn - JAg hade ju slungat in hela påsen i frysen, så det var lugna pucks! Det är ingen risk med godiset.. Skönt att tentan gick så bra! Idéhistoria verkar f.ö väldigt intressant.

Snart är det dags för min tripp till Washington - jag ska verkligen söka efter caketoppers och annat spännande. Det ska bli så roligt! *längtalängtalängta* Så därför ska vi umgås i helgen, jag och min älskling. Eller, i morgon ska vi på en fest och på söndag blir det väl sängläge till framåt eftermiddagen elelr så..

• mooogn

Väääldigt trött, både fysiskt och psykiskt, just nu så jag skriver inte så mycket. Har dock lagt in bild i galleriet på sambons NYA förlovningsring och blivande vigselring! Han ska ha två stycken 5mm-ringar. Beställde dem idag samt lämnade in min vigselring för gravering (jag saaaknar den!) och förlovningsringen för allmän upputsning. Som tur är har jag min första förlovningsring i titan att tillgå...

Vi har tänkt att ge varandra de nypytsade förlovningsringarna på nyårsaftons morgon så att de är tipp topp fina till eftermiddagen. Blir nog jättemysigt

Kan f.ö. varmt rekommendera Smycka i Skärholmen, Stockholm, där vi köpt samtliga ringar. Fick dessutom rabatt på ringarna efs vi beställde två likadana till sambon...

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4