Inlägg från: Manikos |Visa alla inlägg
  • Manikos

Nyårsbrudar-07 del 4

Hejsan!
    Jag skulle vilja fråga er alla om ni upplevt det svårt att planera bröllop på nyårsafton? Vi funderar på nyårsafton om ett år men förutom att jag är blek och finnig på vintern undrar jag om det blir mycket strul att boka kyrka, lokal, frisör, make up och allt annat just den dagen?
    Tacksam för många svar för jag antar att alla har olika upplevelser. Jättetack på förhand!!!

• Manikos

Hejsan!
    Tack så mycket för svaret...ja visst ja, barnvakt hade jag glömt! Måste fundera noga på det här!!!

• Manikos
    20071231 skrev 2007-12-06 16:51:01 följande:
    [citat]
    Hej ManikosMina (våra ) erfarenheter av att planera ett bröllop på nyår är mest positiva. Har inte haft några direkta problem att boka saker. Ska även ha ett barnfritt bröllop & visst har det varit svårt för vissa att lösa barnvaktsfrågan, men det går! Det jag ser som negativt är ju att det kostar lite mer...

Tack för ditt svar! Har ni hyrt bara lokal och fixar allt själva ni också eller har ni bokat in er i någonslags festlokal?
  • Manikos

Ahhh nu gåg jag svaren på din sida

• Manikos

Ja, det är just därför jag fastnat för nyårsafton. Jag ser allt framför mig: facklor utomhus, massor av tända ljus i kyrkan OCH i lokalen, Ave Maria som spelas i kyrkan när gästerna kommer in mm mm
    Och det är faktiskt inte jättemånga som har småbarn. På den negativa sidan har jag i så fall tidsbrist i december, då jag har en massa plugg medan jag har sommarlov hela sommaren och därför skulle ha all tid i världen att fixa det sista om vi gifte oss i augusti. Ja jag vet inte

• Manikos

Hoppas ni alla får en underbar dag!!!

• Manikos

Men Herre Gud vad roligt lillamini och vilken otrolig tur att du inte gjorde någon skrapning!

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4