Nyårsbrudar-07 del 4
Då hittade jag hit oxå!!
Beställde ringar idag =) Oh så det pirrar i kroppen nu!!!Känns så...verkligt nu eller vad man ska säga =)
Vi ska ha överaskningsbröllop så vi tar det hemma o enkelt..dyrt med enkelt ;)
Då hittade jag hit oxå!!
Beställde ringar idag =) Oh så det pirrar i kroppen nu!!!Känns så...verkligt nu eller vad man ska säga =)
Vi ska ha överaskningsbröllop så vi tar det hemma o enkelt..dyrt med enkelt ;)
mooogn: TAckar tackar... Ja det stämmer, för snart 2 veckor sedan bestämde vi oss för att ta det stora steget...
I morgon ska vi tala med prästen... ska bli så spännande...
20071231: tackar...
ALLA: hur går det för er? Är ni spända o nervösa? Eller har ni lyckats spela coola?
Var en stund sedan jag skrev här... Jag har i alla fall inte lämnat er. Varit aningen tankspridd bara ;)
Prövade min bröllopsklänning igår.. kan fortfarande ha den..
Är ju gravid o min mage kommer ju växa på sig till nyår...=)
Men ska till en syatelje och "sy ut den?" hehe, ni förstår hur jag menar? :P *tappade ordförrådet bara sådär" haha!
Jag är så baksugen...så till helgen som kommer ska jag baka massa..:P Jag gillar att baka men inte smaka...knasigt värre va..;) Sambon får äta desto mer...o det behöver han :P
Idag gick min farfar bort... mindre kul... inte nog att de bor i sundsvall (jag i sthlm), har inte sett honom på 11 åf...o nu ska jag få det...men på hans begravning.. jooo, jag är förstörd...aningen besviken på mig själv... men vad hade jag för möjligheter?...
Jag har skickat efter en tiara oxå, men inte har jag fått besked via post eller mejl.... skit sur!!! Man vill ju ogärna springa ner på glitter o handla..även om de har mycket fint....:( Vill ha min tiara....
Hallå tjejer!!!
Vi var i centrum o promenerade o vips så ser vi en kvinna som står vid ett bord med fina tårtor o dekorationer på... WOW, Hennes tårtor var så otroligt fina o välgjorda... Självklart beställde vi en av henne o imorrn är det tårt-smaka som gäller :D :D
Får till o med den hemkörd =)
Choklad eller jordgubbstårta? CHOKLAD ;)
nu är jag hans fru !!! :) lycka till tjejer!!! eller brudar :d hihi!!