Inlägg från: anneliec |Visa alla inlägg
  • anneliec

Nyårsbrudar-07 del 4

FÅR MAN AVBOKA SIG SJÄLV TVÅ MÅN INNAN BRÖLLOPET?!!!!!!!
    För det har nämligen vår trubadur gjort. Fattar ni vad svårt det var att lösa det från början. Nu har jag en middag i tre timmar sedan 3 timmars dötid innan DJ (som kostade oss 6000 kr för 4 tim) börjar spela kl tio. Blir vansinnig!!! Får man det?

• anneliec

Ok igår bröt jag samman. Vill ha min mamma här. Har ni haft problem med att folk avbokar och sånt?

• anneliec

nej jag menar folk man bjudit. Har haft flera avbokningar nu:(
    man känner sig lite ledsen

mooogn skrev 2007-12-04 23:49:19 följande:
    Menar du musikerna (förlåt mig om jag minns fel!) som avbokat? Är det någon mer?! Vi hade serveringspersonal (kollegor till mig) som backade ur. Som tur var så hittade vi en pålitlig kille som avlastar min mamma så att hon får sitta still under middagen
  • anneliec

Alltså alla verkar ha så hima roligt med sin planering, måste ha spårat ur någonstans för mig.

• anneliec

mooogn: Vad häftigt!!!

Har ni tillåtit att gästerna bär svart? Jag är ju lite ego så jag sa det att det fick dom gärna göra för då syns ju jag mer med min vita klänning:)

• anneliec

Den var ju jättefin.
    Snygg skärningen på den och annorlunda. Precis som det ska vara :)

mooogn skrev 2007-12-11 23:46:24 följande:
    anneliec: Ska jag lägga in bild på min klänning (tar bort den efter att du tittat på den)?
  • anneliec

Jaha tjejer. Jag hade min möhippa igår. Kunde inte ha varit bättre. Blir hemlurad till min väninna. När jag kommer innanför dörren är hela lgh full av ljus och på golvet ligger ett brev som det står att jag ska gå in i badrummet. I badrummet är ett bubbelbad upptappat, levande ljus, champange, choklad och massa mysprodukter att ha i badet. När jag är färdig kliver jag upp och sätter på mig morgonrocken. Går ut och där sitter alla mina vänner. Jag blir stajlad och sedan blir jag påklädd... i en röd sjuksköterska kostym med matchande hatt och nätstrumpor. Sedan utföst i vardagsrummet där kort visst ska ta med posing så klart. Efter nåra glas vin är detta jättekul. Nästa kostym på... Fransk städerska så klart. Mer kort. Sista utstyrseln... Stygg skolflicka:) Då var jag så rund under fötterna så då var det svårt att hålla balansen och det var mycket fnitter. Sedan dukades buffeen upp. Helt underbar kväll!!!!!!!!

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4