Nyårsbrudar-07 del 4
Besvarar era inlägg så fort jag har möjlighet! Ville bara slänga in att mitt nyvunna diadem ligger i galleriet nu...
www.brollopstorget.se/hem/mooogn/galleri.php
Det blir så PERFEKT till vårt nyårs-50-tal-tema! *S*
Besvarar era inlägg så fort jag har möjlighet! Ville bara slänga in att mitt nyvunna diadem ligger i galleriet nu...
www.brollopstorget.se/hem/mooogn/galleri.php
Det blir så PERFEKT till vårt nyårs-50-tal-tema! *S*
Ja, jag visade det under budgivningen men nu kan jag visa upp det utan risk för att någon annan skulle vilja buda!
*smyger in här en kortis*
Sitter och skriver ett paper som ska vara inne imorgon bitti; därav min frånvaro. Jag lovar att återkomma i helgen
Kram på er!
Nu fladdrar fjärilarna rejält!!
Ikväll har vi hängt upp adventsstjärnor i fönstren, druckit julmust och ätit muffins med pepparkakssmak. Mmm...
Vi gick en intensivkurs i foxtrot så det tänker vi köra - om vi bara kunde minnas hur man gjorde...
Kolla in värsta marängen!!
www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m2624216.html
Ett annat tips: www.gamman.se/BrudStory.asp
Skicka gärna in era bröllopsberättelser efter nyår
Välkommen hit, millanros! Du får gärna ställa oss en massa frågor och sedan är det väl upp till dig att dra igång en Nyårsbrudar-08-tråd el.likn...
Det mörknar ju väldigt tidigt. Här i Sthlm så är det redan halvmörkt och klockan är bara tjugo i tre.
Vi kommer att ha vigseln kl. 16.00 och sedan middag runt 17.00. Dock håller vi till i samma lokal hela tiden så vi har ingen tid till "transport" av gäster och brudpar. Vad gäller bröllopsfest vs nyårsfest så tänker vi att nyårsfirandet tar vid efter den sk. bröllopsdansen. Hade vi velat ha all fokus på bara oss som nygifta så hade vi nog inte valt just nyårsafton att gifta oss på... Vid tolvslaget skålar vi in det nya året med bubbel och fyrverkerier
* * * 28 dagar kvar!!! * * *
(Tack Rocked och WA som räknar åt mig! )