Inlägg från: mooogn |Visa alla inlägg
  • mooogn

Nyårsbrudar-07 del 4

Vilken lyckost du är som inte "behöver" smaka det du bakar! Så skulle jag också vilja vara skapt...

aMotherBride2Be skrev 2007-12-03 20:32:49 följande:
    Prövade min bröllopsklänning igår.. kan fortfarande ha den.. Är ju gravid o min mage kommer ju växa på sig till nyår...=)Men ska till en syatelje och "sy ut den?" hehe, ni förstår hur jag menar? :P *tappade ordförrådet bara sådär" haha! Jag är så baksugen...så till helgen som kommer ska jag baka massa..:P Jag gillar att baka men inte smaka...knasigt värre va..;) Sambon får äta desto mer...o det behöver han :P
    Nu vet jag lite om vad sambon och hans pappa grälade. Bl.a. hade "svärfar" sagt att vi under semestern gett barnen bara vatten och bröd till frukost och att vi klädde dem i trasor!! Sambon -gulle han!- hade svarat med att pappan och frun skämde bort barnen alldeles för mycket och att de köpte fula kläder till dem! *asg*
  • mooogn

Åh, vad tråkigt Ville han inte ses eller blev det aldrig tid till det?

aMotherBride2Be skrev 2007-12-04 13:51:07 följande:
    Idag gick min farfar bort... mindre kul... inte nog att de bor i sundsvall (jag i sthlm), har inte sett honom på 11 åf...o nu ska jag få det...men på hans begravning.. jooo, jag är förstörd...aningen besviken på mig själv... men vad hade jag för möjligheter?...
  • mooogn

Jag blir så trött!! Mitt paket med diademet jag vann på Tradera har fortfarande inte kommit! Det är väl bara att hålla tummarna för att avsändaren har ett kollinummer jag kan använda för spårning av försändelsen... Annars blir jag väldigt ledsen

• mooogn

Ja, mejlar med säljaren. Om hon INTE sparat kollinumret blir jag skogstokig!! Paketet skickades, enligt utsago, för en vecka sedan. Mycket möjligt att avin kommit bort i postutdelningen. Hoppas isf på en påminnelse...

• mooogn

Menar du musikerna (förlåt mig om jag minns fel!) som avbokat? Är det någon mer?!

Vi hade serveringspersonal (kollegor till mig) som backade ur. Som tur var så hittade vi en pålitlig kille som avlastar min mamma så att hon får sitta still under middagen

anneliec skrev 2007-12-04 23:39:52 följande:
    Ok igår bröt jag samman. Vill ha min mamma här. Har ni haft problem med att folk avbokar och sånt?
  • mooogn

20071231: Vad är en "tårt-titt"?! Vad kul att du får hem klänningen! Förhoppningsvis får jag ta med mig _min_ hem nästa vecka *håller tummarna* Och brudnäbbens klänning kommer att sys klart på plats, när vi ses nästa vecka *S*

Fick idag mejl ifrån vår sångerska. Hon och toastmastern/musikern kommer att ses nästa vecka för att repa. Åhhh, vad roligt! Hoppas att jag får vara med och tjuvlyssna *S*

• mooogn

Ingångsmusik (men vi tar den på dragspel och lite fortare):

Koppången (men min sångerska gör den bättre *S*):

Säg det igen:

Utgångsmusiken är nykomponerad och /än så länge/ inte tillgänglig på You Tube

• mooogn

(Snabbare men sämre version av Nimrod. Lyssna på den om du inte orkar höra hela det vackra orkesterarret!):

• mooogn

Påminn mig om vilka sånger _ni_ har valt

• mooogn

Precis som jag! Hade du betalat innan? Det har jag...

aMotherBride2Be skrev 2007-12-05 17:57:13 följande:
    Jag har skickat efter en tiara oxå, men inte har jag fått besked via post eller mejl.... skit sur!!! Man vill ju ogärna springa ner på glitter o handla..även om de har mycket fint....:( Vill ha min tiara....
Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4