Nyårsbrudar-07 del 4
Vilken lyckost du är som inte "behöver" smaka det du bakar! Så skulle jag också vilja vara skapt...
Vilken lyckost du är som inte "behöver" smaka det du bakar! Så skulle jag också vilja vara skapt...
Åh, vad tråkigt Ville han inte ses eller blev det aldrig tid till det?
Jag blir så trött!! Mitt paket med diademet jag vann på Tradera har fortfarande inte kommit! Det är väl bara att hålla tummarna för att avsändaren har ett kollinummer jag kan använda för spårning av försändelsen... Annars blir jag väldigt ledsen
Ja, mejlar med säljaren. Om hon INTE sparat kollinumret blir jag skogstokig!! Paketet skickades, enligt utsago, för en vecka sedan. Mycket möjligt att avin kommit bort i postutdelningen. Hoppas isf på en påminnelse...
Menar du musikerna (förlåt mig om jag minns fel!) som avbokat? Är det någon mer?!
Vi hade serveringspersonal (kollegor till mig) som backade ur. Som tur var så hittade vi en pålitlig kille som avlastar min mamma så att hon får sitta still under middagen
20071231: Vad är en "tårt-titt"?! Vad kul att du får hem klänningen! Förhoppningsvis får jag ta med mig _min_ hem nästa vecka *håller tummarna* Och brudnäbbens klänning kommer att sys klart på plats, när vi ses nästa vecka *S*
Fick idag mejl ifrån vår sångerska. Hon och toastmastern/musikern kommer att ses nästa vecka för att repa. Åhhh, vad roligt! Hoppas att jag får vara med och tjuvlyssna *S*
Ingångsmusik (men vi tar den på dragspel och lite fortare):
Koppången (men min sångerska gör den bättre *S*):
Säg det igen:
Utgångsmusiken är nykomponerad och /än så länge/ inte tillgänglig på You Tube
(Snabbare men sämre version av Nimrod. Lyssna på den om du inte orkar höra hela det vackra orkesterarret!):
Påminn mig om vilka sånger _ni_ har valt
Precis som jag! Hade du betalat innan? Det har jag...