Inlägg från: 20071231 |Visa alla inlägg
  • 20071231

Nyårsbrudar-07 del 4

Lycka till millanros!! Håller tummarna!

Härligt med VF mooogn! Det är ju faktiskt viktigare än man tror att det känns bra!

Jag är så himla irriterad!! Köpte för ett tag sedan nya örhängen till bröllopet & nu har jag tappat bort dem!! Det värsta av allt är att jag köpte det sista paret i butiken (& det är en sort de inte tar hem så många utav)... Får väl ta mig till Stockholm i värsta fall, där borde jag ju kunna hitta nya... **surar**

• 20071231

fd blivande brud
    Fy vad trist! Låter som ett trassligt bostadsbolag... Hoppas verkligen att det löser sig snart! Håller tummarna & hoppas att du kan hyra i andra hand tills de har "tid" med dig igen... Dumma människor!! Hjärtlösa typer!!

mooogn
    Jag köpte dem på Hallbergs, ska snart åka dit och kolla om de kan ta hem fler (helst innan nyår då då... ) Ser ut såhär, fast de ska vara i guld...

www.tintinofscandinavia.com/

Pelika
    Vi har också härligt vinterväder, (trots att det inte ligger någon snö.) Hoppas verkligen att kylan stannar ett tag... Tråkigt med din vän...

• 20071231

fd blivande brud

Okej, tack för tipset! Ska kolla runt lite på stan idag...

• 20071231

Tack mooogn men kära m2b fixade nya åt mig!! Så nu är jag glad igen!

• 20071231

Örhängen alltså!

Har även gjort den slutgiltiga beställningen på tårtan idag. Vit choklad & svartvinbärs mousse. Yummy!!

• 20071231

Ja, jag hoppas tårtan blir bra! Ville gärna ha vit cholkad & så är det ju gott med någon smak som "bryter". Åhh, nu blev jag hungrig!! Tur att man har lussebullar i skafferiet...

• 20071231

Ska leta upp en bild...
    Ett ögonblick...

• 20071231

Äsch! Hittar inte bilden...
    Ska iaf vara en vit tårta med ett svart "band" längst ner runt varje tårta samt ha guldfärgade rosor på toppen...
    Blir en runda tårtor men ändå "kantiga", alltså inte sådär rund & "toppig" som en vanlig prinsesstårta...

Hoppas du fattade något av vad jag skrev...

• 20071231

Jag kom på att jag hade en bild... Ligger nu i galleriet.

Ska vara våningar, dock inte som på bilden utan på en ställning så det blir luft emellan...

Vad ska ni ha? Bakar du själv?

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4