Inlägg från: 20071231 |Visa alla inlägg
  • 20071231

Nyårsbrudar-07 del 4

Åh, det låter riktigt snyggt! Matchar ju dessutom resten av temat (blommorna & färgen.) Ska bli så kul att se alla bilder sen!!

• 20071231

Gott dessutom!!
    Nu måste jag laga lite käk innan jag går på lussekatterna!!

• 20071231

Våra bilder dröjer nog också ett tag efter bröllopet. Vi drar ju till Thailand i tre veckor direkt efteråt...

• 20071231

fd blivande brud

Nej fy f..n!! Fattar de inte vad de gör mot dig?! Hur kommer det sig att de inte ens kan lova dig lägenheten!? & jag som trodde människor blev lite snällare såhär runt jul! Har du pratat med exet? Vad säger han? Fy sjutton vilken hemsk historia, önskar jag kunde göra något! Tänker på dig!

• 20071231

Angående mina borttappade örhängen... (Min m2b köpte ju iof nya...)

Igår kväll ringer en arb.kollega till mig & berättar att hon har sett en annons i lokaltidningen ang. ett par upphittade örhängen på ÖB´s parkering (där jag var för att handla marschaller.) Jag slänger mig på luren & ringer upp numret i annonsen, & det visar sig vara mina örhängen!! Visserligen var de (tydligen) lite skadade, men jag är verkligen såå glad för att det finns så fina människor!! Ska köpa en rejäl blomma & gå och hämta upp dem idag! Får se om de går att använda... Isf har jag plötsligt två par!

• 20071231

ELVA dagar!!

I eftermiddag har vi "repetition" i kyrkan (jag, m2b, bestman, tärnor & pappa) Spännande!!

• 20071231

Åh vad du kommer att glittra mooogn!! Riktigt snygga skor!!

• 20071231

Nu är jag här också!
    Har bakat lussekatter nu på morgonen. Någon som vill smaka?

• 20071231

**guldfiskminne**
    Vaför så ledsen lillamini?

Varsågoda, bara att äta hur många ni vill!!

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4