Nyårsbrudar-07 del 4
...Ho ho...
*mooogn går och sätter sig i ett hörn och väntar på sina bridezilla-vänner*
...Ho ho...
*mooogn går och sätter sig i ett hörn och väntar på sina bridezilla-vänner*
Hej vänner!! Nu har jag smitit ifrån mina studier - igen... Sååå mycket roligare att bröllopsplanera och julpyssla!
Rocked: Jag visste nästan på förhand att mitt frisyrprojekt var dödsdömt, men ville så gärna kunna fixa det själv... *S*
millanros: Har nog inte heller några sådana tips... Jag ska iaf sminka mig själv; det kan jag!
20071231: Tittade på ett program om bergochdalbanor -Nej, har ingen "egen" frisör men ska iaf gå till samma ställe som jag brukar. Och min frisyr är inte sååå komplicerad (för en kunnig!) så det ska nog gå bra. Ska ju dig för en vanlig klippning på torsdag och kollar priset då. Blir det för dyrt får jag hitta på något annat...
Och åh, vad häftiga de "mörka" fotona verkar! Fotograf är inte heller något som vi prioriterat... *S*
Min klänning är ingen klassisk brudklänning utan vi skapade den som en kombinerad nyårs- och bröllopsklänning (vit, tokglittrig och knälång) så jag kommer inte att byta om
Sorry, jag ljög! Jag kan visst följa länken!
Jättefin klänning
Svart är ju den klassiska nyårsfärgen så det är absolut tillåtet!
anneliec: Ska jag lägga in bild på min klänning (tar bort den efter att du tittat på den)?
(La in en bild OBS! Inte helt klar på bilden och tyllet ska bli fluffigare)
Rocked: Tack Vilken häftig tiara! Är det M. de la Couer (stavning?) som gjort även den?
Idag köpte jag ett nytt diadem till näbben; ett glittrigt. Lägger in bild i kväll