Inlägg från: lillamini |Visa alla inlägg
  • lillamini

Nyårsbrudar-07 del 4

det är en opel frontera sport.. nej jag har inte kollat på dem sidorna tack för tipset.. jag vet inte riktigt vad det ska vara för tyg el färg.. har vita grund dukar och hade tänkt mig mörkröda löpare men jag är rädd att bordsdekorationerna försvinner då. det är ju röda rosor i dem.. så funderar på slivetlöpare istället..

• lillamini

ja det ska bli jättekul!! spännande att få se hur alla såg ut och hade det..

• lillamini

kan inte fatta att det snart är dags.. jag ska oxå ha vita orkideér.. och trollhassel. är det nån som vet hur stor prisskilnad det är på en vanlig tårta och tårtbakelser?

• lillamini

mmm jag har lte tur iallafall min sambos kusin är konditor och har lovat att göra tårtan,men dem har inte någon direkt kontakt och jag har aldrig träffat henne så jag vill att han ska prata men henne men han har ju ingen brådska men jag känner mig jätte stressad.. kul att få en bukett som man verkligen fallit för är glad för din skull

• lillamini

hej nu kan jag stå på benen igen:) jag blev "hippad" igår.. fick åka till kolmården och simma med hajarna vara inne hos aligatorerna lekte med spindlar, ormar och skorpioner.. det var såå roligt och ganska otäckt. sen åt vi god mat och drack lite. helnöjd med dagen men ganska seg och mör

Pärlplattan vilka fina bilder. lägtar så nar jag ser dem jag vill också nu!!

• lillamini

hej tjejer

nu var det ett tag sen, har varit helt off
    strssad till tusen fast typ allt e klart så jag har inte velat tänka på bröllop.

tråkit med cykeln 20071231

låter så gott mooogn!

jag har så svårt med alkoholen kommer inte fram till hur mycket av allt vi ska ha... vill ju inte att folk ska bli jättefulla (det finns vissa alkoholproblem i släkten) men vill ju inte heller att det ska ta slut.

vi ska träffa fotografen imorgon. spännande :)

välkommen hit amotherbride2be!

• lillamini

jo det e sant.. men jag är så kluven.
    öl är nog det som går åt mest.. hur många plattor tror du det behövs till ca 50 karlar?
    har ni allt klart?

• lillamini

tebax en snabbis igen.. dottern kunde inte sova hon hade ont..
    men blev ju inte mindre stressad när man såg den listan, har nog mer kvar än jag vill tänka på.
    jag kommer inte in på den sidan har försökt flera gånger men den e spärrad på nått sätt.
    måste också inhandla mat och dryck med och utan alkohol snacks och ingridienser till matan.. en kompis itll oss är kock och ska laga maten på sitt jobb och köra i värmesåp till lokalen så vi har en del att handla
    göra sista kollen på klänningarna
    bestämma oss för en tårta (så svårt)
    göra klart fest och vigsel program
    och såklart fyrverkerierna ojoj nu blev jag svett!
    det är nog endel saker till,bäst att gå och lägga sig en del att göra imorrn:)
    natt natt

• lillamini

Pärlplattan: det e lugnt jag löser det på annat sätt.

ja det kan nog ta ett tag att vänja sig vid ett namnbyte jag tränar på att skriva en ny namnteckning svårt som bara den.. och det låter så annorlunda med mitt förnamn och hans efternamn.
    men förhoppningsvis har man resten av livet att vänja sig på.

skulle ha träffat våran fotograf idag men vi fick inte tag i honom..trist

kom nyss hem från bion har varit o sett saw 4 det var blodigt värre..

• lillamini

idag har jag varit och provat klänningen igen efter att den har blivit insydd.. sömmerskan hade tagit i ordentligt så jag var rädd att den skulle spricka när jag satte mig ner så hon får ta ut den ca två cm igen, min tärnas klänning satt perfekt förra gången vi provade för ca 6 veckor sen men nu har hon blivit med barn så den gick inte att få igen hihi. dem får ta bort dragkedjan och sätta snörning istället samt ta ut den någr cm.
    men jag jagade runt i hela norrköping efter fina underkläder till bröllopsnatten men hitta inget som passa. har aldeles för liten byst för att kunna ha korsett el body blir så ledsen.

• lillamini

billit och bra pärlplattan :)

• lillamini

hej hur får ni till de där smilisarna? jag kan bara göra såna här trsta saker :) typ..

• lillamini

jag är här för engångskull..
    smakar gärna en och tröstäter lite

• lillamini

tack... det har inte kommit än jag håller på att bli tokig

• lillamini

jag håller på att få missfall...
    började blöda igår när jag gjorde sissta proven på klänningen.
    så jag trycker i mig dina lussekatter nu 20071231

• lillamini

åhh tack de är såå goda...

• lillamini

nu har jag pratat med läkaren och jag kan inte göra mer än vänta... men han sa att det varit dött ett tag så det skulle inte behöva göra så ont när det kom ut..liten tröst..

men men det e nyår snart!!!!
    allt klart förutom plast glas men det e ju lätt fixat..
    är allt klart för er??

ska ner och köpa julgran och sista julklapparna nu..det ska va bra att röra sig så det kommer igång

• lillamini

hej tjejer.. nu är nerverna utanpå... hoppas ni har haft en superbra jul..
    jag bara går och väntar på att fostret ska komma ut...har inte häntnått än. jag prata med läkare idag om att få hjälp ut med det men de vägrar göra nått så jag kan bara vänta och hoppas att det inte kommer ikyrkan. är as sur och går och tycker synd om mig själv hela tiden..

• lillamini

hej och grattis alla fruar...
    underbara nyår vad fina ni var jag har inte fått upp några bilder än... den bästa "bröllopspresenten" jag fick var att jag fick veta att min "bäbis" i magen inte är död utan att det hade varit förtidigt för att synas... så jag är glad att det inte kom nått och att jag inte gjorde en skrapning... kram på er alla

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4