Nyårsbrudar-07 del 4
Tre härliga veckor!! **längtar**
Tre härliga veckor!! **längtar**
lillamini
Du ska se att han får en hääärlig dag/kväll/natt... Sen är det ju överstökat & din tur...
mooogn
Vi vill se din marshmallow!!
Trist med pappan men som du skriver så är det väl ändå ganska skönt trots allt... Nu kan ni "glömma" dem & lägga all er energi på bröllopet! Hoppas din m2b inte tar det allt för hårt...
mooogn
Tycker den ser jättefin ut!! Kommer nog att bli kanon!
Trist om fler tackar nej pga "osämjan". Hoppas det inte blir så!
Visst sjutton var det någon i den här tråden som rimmade så himla bra?! Var det du Rocked?
Hur som helst så skulle jag behöva lite hjälp...
1) Tvåbarnspappa, judofantast, målare, husägare.
2) Nybliven husägare, har en son, målare, fd. fotbollsmålvakt.
3) Kvinna som ritar kartor, har mycket bra minne samt ett intresse för hästar.
Det kommer nog fler framöver...
Förresten...
mooogn
Skönt att tentan är avklarad! Vad var det i? Håller tummarna att du blir godkänd (minst )
TACK!!! Du är ju såå bra!!
Återkommer med lite fler sedan...
TACK, TACK, TACK!!
mooogn
Ja, när det börjar talas om svensexor & möhippor, då är det inte långt kvar... Jättekul!!
lillP
Ja, vi fick också ett högre pris pga att det är nyår. Trist, men så är det. Iof så tycker jag ju att de som ställer upp och jobbar denna kväll ska ha mer betalt än vanliga dagar...
Nej, man kan ju inte vara säker på att man får någon möhippa men om jag känner mina vänner rätt...
WEEIIII!!
Heelt otroooligt!!
Håller med, ska verkligen bli spännande att se alla blider!!
lillamini
Om jag inte minns helt galet så tror jag "pärlplattan" för ett tag sedan skrev att hon hade röda hjärtan hon ville bli av med. Hoppas verkligen att jag inte har missuppfattat detta nu men men...