Nyårsbrudar-07 del 4
...Jo, just det... Glömde ju att uppdatera... Tack, Rocked!
...Jo, just det... Glömde ju att uppdatera... Tack, Rocked!
Pärlis: Lycka till med "julkortandet"! ;-9 -Det jag känner mig mest stressad över är att hinna med skolarbetet... Har två tentor efter jullovet (d.v.s. efter bröllopet och mini-bröllopsresan...)
Konstig smiley! Skulle ju bli denna:
Akta dig, snart börjar du också överväga svart dukning... -Vi var inne på mörk dukning från första början efs det är nyårsafton. Då jag INTE tycker om den klassiska mörkblå nyårsdukningen så blev svart det bästa alternativet
Vi började officiellt i oktober förra året, direkt efter att vi bestämt datum
Imorgon kväll kommer vår vigselförrättare hit på en fika! Nervöööst! Nu närmar det sig
Nu har vi handlat alkoholen. Drygt 3.000:- gick det på... Himla tur att en del av gästerna inte dricker!
Till 30 vuxna (varav ca 23 alkoholnyttjare ):
* 8 röda bag-in-box (Chill Out Shiraz)
* 2 vita bag-in-box (Chill Out)
* 12 flaskor Chapel Hill (+1 till kökshjälpen)
* 5 tetror Varm & Kall till välkomstdrycken
* 2 flak öl, 33 cl
20071231: Ser fram emot fortsättningen på Nicklas svensexa (Hälsa honom att han skriver väldigt underhållande )
God morgon, alla glada!
Var tvungen att kliva upp hur tidigt som helst för att skjutsa sambon till jobbet (hans jobbil är på verksta'n)... Nåja, kommer väl iväg till skolan i tid. Om jag orkar hålla mig vaken!
Ikväll kommer vår vigselförrättare förbi på fika! *nervös* Då kan vi bocka av ännu en punkt på listan:
Klart
* Fotograf (bestämt sedan igår!)
* Frisörtid till mig (som vi inte heller tänkt oss! )
* Min klänning
* Ikväll: Träff med VF
* Alkohol
* Brudgummens kläder
* Näbbens kläder
Kvar
* Festprogram
* Spellistor (det mesta är dock klart)
* Bestämma plats att fotograferas på...
* Brudnäbbens klänning
* Stryka div. kläder
* Klippa brudgummen
* Baka glutenfri tårta och glutenfri paj
* Ett besök på Martin Olsson (jag har företagskort där)
...Och så studier + julafton, förstås...
helga1966: Jag bor i södra Stockholm och tror inte heller på en "vit nyårsafton" här. Dock hoppas jag på samma väder som idag: Kallt, frostigt, soligt och oändligt vackert! -Krya på dig!
Rocked: Galleriet ska genast beskådas!
Pärlis: Julen kommer även om man inte orkat städa, feja eller pyntat sig fördärvad!
fd blivande brud: Så overkligt som det känns nu så är det inte underligt att man sällan brukar minnas själva vigseldagen! -Hur har du det, då?
Kram!!