Nyårsbrudar-07 del 4
Nu har vi träffat vår VF. Han var kul Det kommer att bli en både stämningsfull och rolig vigsel, tror jag
Nu har vi träffat vår VF. Han var kul Det kommer att bli en både stämningsfull och rolig vigsel, tror jag
millanros: Vad är det för jobb du ska söka?
Hahaha, vad roligt det låter!
20071231: Meh! Hur ser de ut och var köpte du dem? Kanske kan hjälpa dig...
Usch, vad jobbigt Vad är det för himla korkat bostadsbolag?! -Jag tycker att det låter bra att du försöker gå vidare. Tänker påd dig!
Kram
fd blivande brud skrev 2007-12-19 09:55:44 följande:
Pelika: Oj, vad tråkigt för din vän Och i juletid, dessutom.
20071231: Hör av dig om du inte hittar dem. Ska in till sta'n imorgon och kan kika åt dig
fd blivande brud: Kan inte nuvarande hyresgästen också ligga på lite?
Nu ska jag ta en promenad i vinterlandskapet (håller tummarna HÅRT för att det ska ligga kvar i två veckor till!!) och sedan fortsätta plugga vetenskapsteori.
Letade efter en sjal jag kan ha på utomhusfotograferingen... Vågar inte fråga min stackars överarbetande vän/sömmerska om det... *S* Nåväl, hittade iaf ett par korta kritvita handskar på Glitter Ska bara sprätta bort rosetten och pärlorna, så blir de nog bra Funderar på att bära handskarna under fotograferingen men även under vigseln (om jag sprättar upp tyget runt ringfingret).
20071231: Vilken tur att han hittade nya örhängen Och mums! vad god tårtan verkar!
Hur kommer tårtan att se ut?
Jag förstår Älskar att göra tårtor och har kollat på massor av bilder; ser klart och tydligt er tårta framför mig *S* Ska den vara i våningar (hur många?) eller separata?