Nyårsbrudar-07 del 4
Jag duschade
Lussekatter låter alldeles utmärkt!
På något sätt ska jag hinna packa, diska, städa och packa ihop marsvinen innan vi sticker iväg. Är sååå trött! (Och lat... )
Jag duschade
Lussekatter låter alldeles utmärkt!
På något sätt ska jag hinna packa, diska, städa och packa ihop marsvinen innan vi sticker iväg. Är sååå trött! (Och lat... )
*kramar om lillamini*
Pelika: Vad kul med bilder! Vackra träd, omisskänliga ljushållare, underbar cape och snyggt festprogram! Ser fram emot bilder när du bär klänningen...
Lillamini: Jag länkar till din tråd...
www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2643284.html
Vi har en massa "detaljer" kvar såsom festprogram, spellistor, bränna CD-romskivor m.m. Ska göra det i mellandagarna
Åhhh, vad härligt, fd blivande brud!! Jag är, helt ärligt, JÄTTEGLAD för din skull!
Snart lämnar jag, sambon och marsvinen sta'n.
* * * Ha en riktigt God Jul! * * *
Många kramar /mooogn
Pelika: Vi har ingen topper utan bara vita orkidéer gjorda i flower paste.
(Loggar in hemifrån min mamma *S*)
Tillbaka i stan igen. Det börjar dar ihop sig! Svärmor tjöt redan när vi åkte ifrån dem: "Nästa gång vi ses är ju på nyårsafton", snörvel snörvel
20071231: Åkte förbi Blommenhof idag på vägen hem. Har inte tänkt på tidigare att det är "er" lokal *S*
Grattis, millanros! Jag kommer antagligen att fortfarande hänga här då; ska hålla ögonen öppna efter er tråd
Kikar in en snabbis. Sitter och skriver listor till våra mödrar så att de vet hur köttet ska läggas upp o.s.v.
Allt känns helt overkligt!