Inlägg från: mooogn |Visa alla inlägg
  • mooogn

Det är plusgrader och regn även här... Jag sitter och skriver den allra sista gästpresentationen så att vi kan skriva ut dem imorgon. Tänkte binda ihop dem med silversnöre.

Sambon sitter och fixar till vårt stora papper med bordsplaceringen. Det blir ganska snyggt. Lägger in bild senare.

• mooogn

Nu håller vi på att skriva ut 20 festprogram. Heja skrivaren som både sorterar och skriver på baksidan själv!! -Upptäckte att halva festprogrammet upptas av gästpresentationer... Iiihhh! Vi ljuger hej vilt om folk (ok, ett uns av sanning kan förekomma) och själva tycker vi att de är vansinnigt roliga *S*

Provduka gör vi ikväll och fotar, för att våra mödrar ska kunna duka som vi vill. Sedan ska jag göra en marshmallows fondant till "allergitårtan" och imorgon görs den glutenfria pajen. Kl tre imorgon kommer barnen; kl fyra kommer min familj och två kompisar, vi har juklappsutdelning och fikar; kl halv sju blir det middag (färdiga pajer... Orkar verkligen inte laga mat!! Vi jagar runt och handlar dagarna i ända) och sedan läggdags

• mooogn

20071231: Åh, vad mysigt att checka in redan imorgon! Stort LYCKA TILL och en ännu större kraaaam!

• mooogn

Ja, de blev grymt snygga! Klädde en korg i det svarta tyget vi köpte, och så la vi skivorna där i. Nu är festprogrammen färdiga också men orkar inte lägga in bild... Den enda skillnaden mot bilden i galleriet är att det är en vit inlaga samt silvrigt band i ryggen på programmen

• mooogn

Rocked: Visst är det skönt att pricka av punkterna, en efter en? -Lycka till ni också och gott nytt år!

• mooogn

Till alla sköna nyårsbrudar: Lycka till, ha en uuunderbar dag och ett gott nytt år!

• mooogn

...Vi får lite gäster om tre timmar, jag borde göra glutenfri paj och lägga ihop allergitårtan samtidigt som jag borde duka... Hmm...

• mooogn

Jag är här!! Tillbaka från frissan och tar det lite lugnt innan vi ska fotas halv två

Kram tillbaka, fd blivande brud!

• mooogn

Helluh! Tredagarsbröllop, hur anspråkslösa de än är, är jobbiga! Lite pizza med närmsta familjen ikväll och imorgon åker jag och sambon på vår lilla bröllopsresa. Sååå skönt!

• mooogn

Grattis, rocked! Har varit inne på hemsidan...

• mooogn

Grattis lillamini! Helt underbart!!

Det börjar, så smått, att dyka upp lite bilder på hemsidan (orkar inte ladda upp bilder på fyra sidor så det får bli den officiella hemsidan istället).

Är ni intresserade av att se "låsta" bilder så lämna ett meddelande i inboxen!

Kram

• mooogn

Hej igen!

Det är med en liten tår i ögat jag meddelar att jag kommer att avveckla mig lite lätt från BT. Hänger mest på Gamman; här på BT har det varit den här tråden som lockat. Jag kommer att titta in då och då men inte vara lika aktiv längre. Vill ni mig något så är ni välkomna att inboxa eller att titta förbi på hemsidan

STOR kram till alla underbara, varma, härliga, gulliga och fantastiska människor jag har lärt känna under ett år i den här tråden!!! Ni har stöttat och peppat och varit helt otroliga!

/mooogn

• mooogn

En konkurrerande sajt... Inrymmer både familjeliv och bröllop. Den ena ägaren gjorde min bukett och den andra fotade oss

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4