Inlägg från: mooogn |Visa alla inlägg
  • mooogn

Nyårsbrudar-07 del 4

Ja, det var slut och kommer in under veckan igen. Himla osis att vi missade rabatten! Dock blir det ordinarie meterpriset strax under 20:- vilket fortfarande är billigare än IKEAs svarta bomullstyg. Provdukade idag med det tyget vi fick tag på. Sååå snyggt!

• mooogn

Rocked: Nej, vi var inte hundra på den så vi väntar med det ett tag till

• mooogn

lillamini: Ja, visst är de snygga! -Vad har ni köpt för bil? Vad KUL med ny bil!!

Har du kollat de klassiska nätbutikerna Calligraphen och Celebrations efter hjärtan? Vad vill ni ha för tyg? Jysk(...) har sådant där velourtyg i kritvitt också. Jättefint!

• mooogn

Silver kan nog vara fint Eller det klassiska sizoflor/sisal/vad17detnukallas!

Åh, vad ROLIGT att få se bilderna från våra bröllop sedan!

• mooogn

20071231 har rätt! Skynda skynda att mejla Pärlisen!

Pärlplattan skrev 2007-11-02 16:47:27 följande:
    Jag hittade smörgåsen i morse!! Den låg i påsen... Märkligt. Men den var där.. Nu har jag istället lyckats slarva bort en godispåse. Skulle gå in i godisaffären och bunkra saltlakrits till systeryster - gissa om jag lyckades stå emot. Tur jag har hela våren på mig att träna in mig i klänningen igen. *phew*Rocked - Superpris ju! Har nu gjort det tusendemiljonte exemplaret av våra kort - det får bli brunt, guld och rosa. Rosa för att få det lite somrigt till festen.. Nån som vill ha en bunt röda hjärtan som man lägger på borden?
  • mooogn

*viftar på svansen och flämtar*

• mooogn

"Jul, jul, strålande jul..."

Jag och vår tårtmakare håller just nu på att mejla på FL för att bestämma smak och utseende på tårtan. Spännande!

• mooogn

Jag har inte den tidningen men jag förstår vad du menar Choklad och hallon är mums! Jag brukar dock själv använda det så ofta att jag tröttnat på det... Skulle helst velat haft en moussetårta på bröllopet men vår tårtmakare ville inte göra det Sambon har bestämt chokladsmaken och jag passionsfruktsfromage och mangopuré (lite fräscht och mousse-aktigt *S*)

Snart byter jag bild! Bara varnar lite...

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4