Nyårsbrudar-07 del 4
"velat haft" ...Kan man ju inte skriva!! Mäh! Menade ju "velat ha" eller "vilja haft"
"velat haft" ...Kan man ju inte skriva!! Mäh! Menade ju "velat ha" eller "vilja haft"
Jag tog precis detta foto för att skicka till tårtmakaren. Jag ääälskar vita orkidéer! Och ja, det blir sådana i buketten.. Ska köpa en jättehäftig och annorlunda bukett; jag som inte alls tänkt lägga pengar på sådant trams Lyckades övertala sambon genom att mejla mina föräldrar och få lovat ett litet ekonomiskt bidrag som julklapp... *S*
Det blir även orkidéer på borden, på tårtan och på sambon med barn
Här är underverket!!! (Valde att lägga in de märkta bilderna ändå, så får hon lite reklam... )
www.brollopstorget.se/hem/mooogn/galleri.php
Buketten ska, enligt utsago, gnistra. Jag kommer ju att gnistra järnet på nyårsafton!
lillamini: Visst är den?! Svart brud visade upp buketten i en tråd på gamman och jag blev kär i den (buketten, alltså) på en gång! Hon ska även göra ett corsage till min blivande man
Tårtbakelser är bra mycket krångligare att göra än vanliga tårtor så man får säkert lägga på någon tia -om inte mer- per bit
Hur tänkte ni er tårtan/bakelserna? Smak? Färg? Med lock eller mousse?
(Är glad amatörtårtmakare )
56 dagar kvar!!
Åh, grattis Rocked! Vad härligt att ni kunde sänka priset så mycket!
20071231: Vad ambitiöst att på allvar fixa med programmen! Jag har en färdig mall i Word men orkar inte sätta igång att skriva ut och så... Och så borde vi även sätta igång med en spellista till festen o.s.v.
Dessutom borde jag plugga och ringa min chef
Har ringt min chef! ...Som gick skyddsrond och ringer upp... Usch, nu är jag nervös! Ska meddela att jag kommer fortsätta plugga och risken är att de inte förlänger min tjänstledighet. Då måste jag ju säga upp mig. Hoppas iaf få vicka under sommarlovet...