Nyårsbrudar-07 del 4
Ja, men det viktigaste är ju att du får "din" bukett, inte hur ni hittade varann...
Jag sitter här med en bild på min bukett, den riktiga lär jag ju inte se förräns på bröllopsdagen...
Ja, men det viktigaste är ju att du får "din" bukett, inte hur ni hittade varann...
Jag sitter här med en bild på min bukett, den riktiga lär jag ju inte se förräns på bröllopsdagen...
Tror inte du har sett buketten men jag kanske har beskrivit den för dig... Ja, blommorna skulle nog inte va så himla fina (eller levande) om jag köpte hem den nu... Vissa saker kan man helt enkelt inte vara ute i såå god tid med...
Kan du inte länka till diademet? Blev ju jättenyfiken nu!!
Jag ska ha vita amaryllisar i min bukett, säsongsenligt & allt!
Är klänningen helt klar nu?
Åhh, nice!! Hoppas du "vinner"!!
Ja, amaryllis är vackert & kanske inte så vanligt i brudbuketter så det får det bli! Min bukett ska vara ganska liten & rund (av själva knopparna), tärnorna får varsin "hel" lång blomma...
Glöm inte att ta med kameran imorgon, du vet vem som vill se...
Corsagen kommer att vara en vit knopp (fast utslagen då) & så något litet grönt... Får se vad som passar bäst.
Nu ska jag faktiskt krypa till kojs!
Natti natti!
Lycka till imorgon nu!
Godmorgon mooogn!
Så du är också redan här!?
Sovit gott?
Åh fy för kräksjukan!! Hoppas du kommer iväg iaf & lova att köra ordentligt, även om du blir stressad. Det är halt på vägarna...
Åhh vad spännande mooogn!!
Tro inte att du kommer undan utan att berätta!
Hur gick det med klänningen?
Låter som att du hade en mycket trevlig hippa!! (trots symaskinen ) Får väl se om en annan får någon...
Tog du kort på klänningen?
Jag var i Stockholm igår för att sy upp/in & ändra några detaljer på klänningen. Ska bli så spännande att hämta ut den...
Var även och diskuterade lite med floristen & frisören idag.
Inte långt kvar nu!!
Låter mysigt!! Synd bara på erat tea...
BILD BILD BILD!!! NU NU NUUU!!!
Dum fråga hörru!!
De ska sy in & lägga upp klänningen. Sen tog jag bort lite "fula" detaljer...