Inlägg från: mooogn |Visa alla inlägg
  • mooogn

Nyårsbrudar-07 del 4

Tack för omtanken!

• mooogn

20071231: Vad söt klänningen var

Pärlplattan: Det låter uuundebart att bo i glassaffären!

• mooogn

nyår07: Gah, jag är bländad!

Tips! På hammargrens.com kan man gå in och se hur olika fyrverkeriepjäser och -tårtor ser ut när man skjuter upp dem! Vi gillade verkligen "tårtan" Hip Hop

• mooogn

Ja visst ja, danskursen! Jag och sambon upptäckte att vi inte direkt är några stjärnor på att dansa foxtrot (även om jag faktiskt är snäppet bättre än honom...) men vi kommer att öva varje dag nu *S*

Ändrat låt igen: Det blir "Vem vet" vi kommer att dansa till som första dans. Prövade idag och det var alldeles lagom tempo. Dessutom slipper vi gå en valskurs också...

Nu ska vi bara hitta någon i bekantskapskretsen som kan lära oss grundläggande bugg

• mooogn

lillamini: Vilken spännande möhippa!

• mooogn

Helluuuuuuuuhh!

Idag har södra Stockholm snöööö!! Tyvärr uppskattade jag det inte lika mycket tidigare idag när jag var ute och halkade på sommardäcken... Sambon har dock hämtat mina vinterdäck på sin pappas firma så imorgon kan jag köra säkert igen.

Det verkar ordna upp sig med barnen på nyårsafton. Vi har gått med på att "mamma" får ha barnen en hel vecka i taget. Skickade idag iväg två stycken avtal hon ska skriva under (som jag knåpade ihop igår); ett där hon och sambon byter storhelger och ett där hon skriver på om att betala halva fritidsabgiften för barnen (sådant man för göra när man kräver halva barnbidraget...). Håller tummarna!

Just nu känns det kul igen med bröllopsplanerandet! Vårt sista svarsdatum är på torsdag och mer än hälften har svarat På fredag ska jag till Linköping igen för att prova klänningen och passar samtidigt på att prata bröllop med min kära mor. Mysigt!

Hur går det för er andra?

• mooogn

nyår07: Massor av kramar till dig!

• mooogn

Åh, vad tråkigt för nyår07!!

Här fortsätter också strulet med sambons ex samt styvmamma som försöker förstöra bröllopet och livet i största allmänhet för oss

DOCK - idag hämtade jag min bukett som Svart brud gjort. Den var ännu finare och gnistrade ännu mer i verkligheten!! Sambons corsage var även det sååå snyggt. Lägger in bild på blommorna sedan när jag sitter vid rätt dator (sitter i 8-åringens rum nu *S*).

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 4