Nyårsbrudar-07 del 4
Vete 17 vad blommorna är tillverkade av! Något slags mjukplast, tror jag.
Åh, buketten kommer att gnistra jättevackert i skenet av alla levande ljus
Vete 17 vad blommorna är tillverkade av! Något slags mjukplast, tror jag.
Åh, buketten kommer att gnistra jättevackert i skenet av alla levande ljus
Apropå annorlunda: Jag hade ju först tänkt ha en "kristallbukett" och sedan blev det en handledsblomma. Har aldrig tänkt mig en traditionell bukett och letade inte heller efter en; det var denna bukett som hittade mig! (Eller så visste Svart brud hur hon skulle lyckas hitta en köpare )
Åh, har jag sett din bukett?!
När det kommer till riktiga blommor så får man ju hålla sig...
Nej, det är sant -Minns tyvärr inte hur din bukett ska se ut
Nu har jag bjudit på ett -hoppas jag!- diadem på Tradera Diadem använder jag jämt och det är verkligen "jag". Köpte ett enkelt i somras men inser att det inte kommer att passa till klänningen. Det jag bjöd på var också brett men tillverkat mer som en tiara med en massa bling-bling Jag hoppas verkligen att det går att använda som diadem... Annars får jag väl sälja den igen
Fy, vad osammanhängande jag är just nu! Kanske dags att gå och lägga sig... Imorgon ska jag återigen svischa iväg söderut med min Atos för att prova klänningen!
Diademet/tiaran: www.tradera.com/auction/auction.aspx
Åh, amaryllis som är sååå vackert! Speciellt de vita Det kommer att bli så snyggt, hörrö du!
Nja... Tror inte att klänningen är klar men den lär iaf ha blixtlås i sig nu
Lovar att med kameran *S*
När jag var inne på amaryllis-idén för en herrans massa år sedan så hade jag också tankar på en ensam blomma med stjälk. Ni kommer att vara jättefina Hur ska N:s corsage (om han vill ha något, vill säga) se ut?
Åh, vad DUM jag är som lägger ut länken så här! Hoppas att ingen annan spekulant vill ha den... Nåja, isf får jag "pimpa" det vita diademet jag köpte i somras Funderar även på att göra någonting med skorna. Upptäckte att de vita skorna inte passade så bra med klänningen men är för snål för att köpa ett tredje par skor...
Sov så gott!
Har varit här sedan strax efter sju Eller... Iaf på internet sedan tidig morgon. Sambon hämtar bonusdottern i skolan just nu - hon har kräkts... Kan inte lämna sta'n så tidigt som jag tänkt mig då någon måste vara hemma med henne medans lillebrorsan blir hämtad kvart över ett.