• B & S

BT kraschar hela tiden

Ja precis har faktiskt haft god lust nu i flera timmar inkl igår när det hände att skriva en tråd så BT själva ser att detta uppskattas ej!!

Kan ni även fixa bättre konection med andra program än EXPLORER???
    Windows är en mask som ger folk virus pga dem ger ut beta versioner fast dem säger att den är redo för försäljning/ner tankning redan. Pga små krypteringshål som dem anser dem inte har tid att lösa i tid så säljs programet tidigare än det borde så alla virus kommer in lätt.
    Hade alla andv nåt annat vettigare typ som Linux(som inte kan få virus) hade det funkar bättre.
    Ni kan väl åt minståne fixa till så Linux andv kan andv eran hemsida bättre. Min Budget lista ser fortf helt sjuk ut sedan "uppdateringen" av websidan när alla gammla stammisar fick uppdatera sina konton!
    Ni verkar inte vilja se vad problemet är:
    Jag kan se halva sidan innanför "rutans" linjer men inga siffror.

Ex. jag skriver något innom en ruta här i tråden= samma sak i budgeten jag skriver text inom en "vis ruta" men reklamen som "sponsar" sidan på höger sida lägger sig ovanpå halva texten samt alla siffror hamnar "under baksidan av websidan??går ej att scrolla eftersom den är "fast".

• B & S

...kan också påpeka att jag är medlem på Famlijeliv också pga jag ville fråga en sak om adoption där....nu när jag försöker skriva nån ny tråd där funkar inte funktionen alls att byta forum! eller ens lägga in en tråd i Familjeliv?! Mitt konto existerar ej eller?

Anld till att websidan är nere antar jag...eller misstänker ialf är för att BT räknar med en vis action under visa tidern eftm/kväll men har för små servrar och dessa krassar! köp lite fler eller hitta plats nånstans...är ni inte glada att antal medlemar ökar? ni är störst i hela landet och har tom brudar som flyttat utomlands som skriver här ändå!

• B & S

2???????

Vi snackar om minst 20 inlägg sedan vi båda började som medlemar här inne för ca 2år sedan. Det spelar ingen roll om det vart i 2008 tråden eller om någon bett om hjälp i egen tråd och så svarar vi båda och ger tips om lösning till dennes problem...sen när jag skrivit mitt tips till denne TS så kommer snorkiga motargument om något du anser är bättre och trampar på mina åsikter eller vanliga enkla tips.

Exempel...nån frågade om porto härom veckan...det var tom folk som jobbade på posten som att dem inte ens brydde sig om 2g extra för att man skulle lägga ett extra frimärke på brevet.

Jag känner igen din bild varje gång i alla inlägg och ditt alias....borde inte du göra det när det är samma människor jämt i samma trådar?? kanske skulle sluta då om du ser att det är jag igen som sagt något?...eller ialf hädanefter eftersom jag upplever att det är du som är snorkig!
    Respektera att jag inte vill ha komentarer om varje sak jag säger.

Efter detta inlägg raderar jag tråden från favolistan för jag tänker inte läsa ditt svar till det här senaste inlägget. Orkar inte lyssna på dina bortförklaringar om 2(?) komentarer endast när det vart en hel hög.

Svar på tråden BT kraschar hela tiden