• jennysnartfru

BT kraschar hela tiden

Nu börjar jag bli riktigt trött på att BT kraschar hela tiden. Kan ni göra något åt detta???
    Kommer våra önskemål fram överhuvudtaget?
    Väntar fortfarande på områdesindelningen...

• Svar på tråden BT kraschar hela tiden
  • Bäste vän

Ja de funkar inte! Va e de som händer

• Webbutvecklare

Era önskemål kommer självklart fram! Vi läser regelbundet denna forumkategori. Områdesindelningen finns under Medlemsgrupper i forumet nu för tiden.

Att sajten har varit lite seg de senaste dagarna har vi också sett. Det kan bero på en massa saker som t ex störningar i nätet på olika ställen eller att det sker saker hos driftföretaget där Bröllopstorgets servrar står som inte vi känner till. Det är inte konstigt på något sätt. Våra servrar har i alla fall prestanda som med lätthet klarar den trafik som Bröllopstorget har.

Vänliga hälsningar
    Johan
    Bröllopstorget

• jennysnartfru

Jag kna inte hitta områdesindelningen. Hittar endast BT användare och var dom bor onte inläggen efter område. Någon annan?

• Pumpkin

I menyn här till vänster har du huvudrubrikerna:

Bröllopsämnen
    Debatt
    Familjeliv
    Medlemsgrupper

• Dallas

Nu håller det på o krånglar igen. "Sidan kan inte visas" kommer upp ideligen. Mycket störande.

• Jiel o Deps

Jag har samma problem. Det är frustrerande. Tycker dessutom att det händer oftast på kvällarna.

• MissLovely

Men varför gör man inget åt det??

Det har hänt mig nästan varje kväll nu ett antal ggr.

• Sosofofia

Jag blir också frusterad!

Det krånglar flera gånger om dagen och är man beroende (som jag) så blir man ju GALEN!!!

Svar på tråden BT kraschar hela tiden