• jennysnartfru

BT kraschar hela tiden

Nu börjar jag bli riktigt trött på att BT kraschar hela tiden. Kan ni göra något åt detta???
    Kommer våra önskemål fram överhuvudtaget?
    Väntar fortfarande på områdesindelningen...

• Svar på tråden BT kraschar hela tiden
  • Pumpkin

Och förresten så har jag svarat på typ två av dina inlägg, så jag kommenterar knappast allt?

• B & S

2???????

Vi snackar om minst 20 inlägg sedan vi båda började som medlemar här inne för ca 2år sedan. Det spelar ingen roll om det vart i 2008 tråden eller om någon bett om hjälp i egen tråd och så svarar vi båda och ger tips om lösning till dennes problem...sen när jag skrivit mitt tips till denne TS så kommer snorkiga motargument om något du anser är bättre och trampar på mina åsikter eller vanliga enkla tips.

Exempel...nån frågade om porto härom veckan...det var tom folk som jobbade på posten som att dem inte ens brydde sig om 2g extra för att man skulle lägga ett extra frimärke på brevet.

Jag känner igen din bild varje gång i alla inlägg och ditt alias....borde inte du göra det när det är samma människor jämt i samma trådar?? kanske skulle sluta då om du ser att det är jag igen som sagt något?...eller ialf hädanefter eftersom jag upplever att det är du som är snorkig!
    Respektera att jag inte vill ha komentarer om varje sak jag säger.

Efter detta inlägg raderar jag tråden från favolistan för jag tänker inte läsa ditt svar till det här senaste inlägget. Orkar inte lyssna på dina bortförklaringar om 2(?) komentarer endast när det vart en hel hög.

• Pumpkin

Nå... Det är skillnad på påhopp och olika åsikter. Jag hoppade in på din åsikt i tråden om porto, jag bara sa att det KAN bli problem. Sen är det ju upp till var och en att bestämma hur de vill ha det.

• Limegrön

Jag har också blivit utslängd från BT med svaret att servern inte kan hittas. (Jag använder firefox)

Ang. ortsindelningen tycker jag det är synd att ni gjort en egen medlemsgrupp av det... Förut kunde man ju få ALLA inlägg (oavsett ämne) ihopklumpade under en "mapp". Nu måste man ju redan när man skriver inlägget ange specifikt att ämnet ska handla om en viss stad?

T.ex. om jag ser en rubrik som heter "Dålig service" som ligger under t.ex "blommor" så kanske jag inte läser det, men om jag ser att det hamnar under min stad, så är den genast mycket mer intressant...

• MissieA

Pumpkin - detta har hänt mig med sedan oktober/november hela tiden. Fast det händer oftare nu, väldigt ofta nu.

• Pumpkin

Ja nu är det väldigt ofta, för oss alla. Låt oss hoppas att de kommer fram till vad problemet är på måndag.

• Limegrön

Nu blev jag utkastad precis igen - loggade på igen - blev utkastad - loggade på ännu en gång...
    Och får som vanligt meddelandet att servern inte kan hittas...
    har ni hittat orsaken?

• Äntligen är det min tur

Samma här............ SUCK!!!!

• bridesilly

flera gånger om dan går det inte ens att komma in på sidan. Kommer man sen in är sidorna så sega att man blir galen för att till sist komma till sidan kan inte visas.

Vi som är ständiga anhängare på BT sitter här för att det är en bra site som har massor av bra verktyg men det går ju inte att använda så som det bör gå när man inte kommer in.

Svar på tråden BT kraschar hela tiden